Var oldukça iki pembe defterlerde açarmış aşk şiirleri. Dökülse de kalbe kırık bir lambanın isi. Altını çizseniz de alıp götüren vazgeçenleri Mutluluğun çeşmesinden yeniden akarmış inanmanın sesi. esen yelde ararken merdiveni.
Varsın olmasın soframda hiç bir şey diyerek duygularımla ağırlıyorum bugün yine Seni Pembe bir gülün harcını ödüyorum acının vergisini ödeyerek. Mahmur bakan gözlerim kırılsa da vebadan diz dize oturmayı seçiyorum gölgene sarılarak. Yüreğimin sert kayalarına değiyor ışığın El ele tutuşuyor gizlenen iki yürek. İkiz doğuruyor sevdamız aydınlanarak.
Üç destanlık bir ateş yakıyorum Geleceğin günleri uzanıyor önümde adın adımda koşuyorum anılarıma. Hayalimin atlısı öyle bir toz kaldırıyor ki Görmez oluyorum dünyayı . İçimde ikinci bir insanın saadeti yalvarıyor şiire upuzun bekleyişlerin seccadesinde adı yarına mahkum bir şaire..
Alın yazımızın çatlayan kuraklığında Nisan yağmurlarıyla sevişip en ücra köşelere akıtıyorum özlemlerimi İçime işliyor inatla yeşeren umutlar Aynı yollarda yürüyorum defalarca adını sayıklayarak. Üşümüş bir kayada ellerini düşlüyor ellerim. Gözlerimin ortasında, gözlerinin ortası öylece kalıyorum. Kurşun sıksalar geçmez aramızdan biliyorum. Yüzyıllık bir gülümseme ile dudaklarının tuzu değiyor hatıralarıma.
Yağmurun saydam dakikaları titrettiği geceden gamlı bir ağ sallıyorum okyanus gözlerine çarpan denize. Menekşe gölgelerinde tenin vuruyor kıyılarıma. Usunu sıyır hadi bize gidelim diyorum gerinerek uyanıyor yankı sesinin yangın yerinde. Uçuk bir gözyaşı damlıyor yalnızlığıma. Avuçlarımın yerine kanıyor gözlerim. Yaralı bir çiçek susuyor aşılmazın duvarında..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşılmazın Duvarında Uçuk Bir Gözyaşı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşılmazın Duvarında Uçuk Bir Gözyaşı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En acı tatları çıkarttım mahzenimden Esirgenmiş yüreğinin sıcaklığından Zaten sarhoştum kaçırdığın bakışlardan… Bir aksiseda duyulur ufkumda Batan günün ırağında kalmış özlemim Aşılmaz duvarları örerken bedelime Irmaklar boşalırken gözlerimden Bir damlası da mı dokunmaz yüreğine!
Özlettin şaire, ne güzel yazdın maşallah özendim dizelerine…
Hocam rahatsızlığımdan dolayı ilaçlarımı değiştirdiler onlar da çok uyku yapıyor. O yüzden biraz ara verdim bu günlerde şiire.ve çok şeye..:). Ama gönlüm hep şiir dostlarımla birlikte..Çok teşekkür ederim.
Şiir de yorum da harika...Her iki dost yüreği de can-ı gönülden kutlarım...Daha böylesi nice güzel eserler üretmeniz dileklerimle selamlar, saygılar...
En içten selam ve saygılarımla.