Kalbim med aklım cezirdi. Günlerin köpüklü oyasından süzülerek gelen hayatımın özetiydi. Bin ilmek bir düğümdü dört mevsimim bin ömürlük gücü bir ömre takas ederken Zeytin ağacını salladı gözbebeklerim. Tüm hikayem düne aitti. ’’Acıdan geçmeyen tüm hikayeler eksikti’’ Kökü kazınmış seviler avuçlarımda tuttuğum servetti..
Çınarlar ki; kendilerinden başkasını ele vermezler. Çıplak sözcüklerle örülse de düşleri barışla nikahlıdır pamuklara sarıp sarmaladıkları yürekleri sevmek ve ölmek içindir ayak izleri..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevmek ve Ölmek İçin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevmek ve Ölmek İçin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık değerli dost kalem sevgili Ferda hanım.... Yine çok anlamlı enfes bir şiir okudum gönülden kutlarım...İlhamınız daim olsun...Selamlarımla saygılar...Ziya VAR
Sezen AKSU şarkıları dinler gibi bir şiir okudum sayfanızda. Ne güzel yazmışsınız. Fon müziğide şiirin tacı olmuş adeta. Ömür denen mesafe bu şiirde anlatıldığı gibi. Ama en çok insan mazisine, yaşadıklarına bakınca mutlu oluyor sanırım. Her gelen gün, düne özlemi artırıyor mu ne? Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın şair. Sağlıcakla kalınız, vesselam...