Vuslat yine mi kaldı, başka bir sonbahara. Güz yaprakları gibi, sararıp soldu yüzüm. Neden terkedip gittin, burdan uzak diyara Bilmem ne düşünürsün, dargındır sana özüm.
Vefasızlık sendedir başkasında arama. Kurumuş beyazgüller, zahmet edip sulama. Özleyecek olursan ,haber gönder sılama Yaptığın hatayı bil, belki bulursun çözüm.
Ah nerede o günler, sessizce anlaşırdık. Gönlümüzün gözüyle duygular paylaşırdık. Aynı konu üstünde, ne güzel uzlaşırdık. Duyulmaz oldu sesin, nerdesin iki gözüm.
Başka bir şey istemem, insan ol yeter bana. Meleğin kanadıyla sevgi gönderdim sana. Güvenimi yitirdim gerçek sevgiden yana. Bundan böyle ben artık tutuşmayan bir közüm
Haram oldu bu yerler, gidiyorum buradan. Yalan değil sevmiştim, kaç yıl geçti aradan Ara beni bulursan denizden ve karadan. Diyeceğim yok artık, budur sana son sözüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vefasızlık sendedir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vefasızlık sendedir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlün gözüyle anlaşmak...sevdanın şahikasına varmaktır..O kadar naif ki şiirin sözcükleri...okursa terkeden,mutlaka gelir geri.Değerli şairem,eski sayfa dostluğumuzdan.resim sanatı ile de uğraştığınızı biliyorum.Yağlıboya resim sanatı ile bende uğraşıyorum..ne güzel,insana ruhsal zenginlik kazandırıyor bu sanatsal uğraşılar. Sizi iki yönlü kutluyorum...Çok güzel bir şiir ve çok güzel bir tablo...emeğinize sağlık.Esenlikler dilerim.
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi Vatan sevgisi imandandır, İnsan sevdiğini Allah için sevmeli, çok acıklıydı öğütler, sevda ve özlem vardı, çok acıklı ve akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadem, Dua ve selamlarımla.
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi Vatan sevgisi imandandır, İnsan sevdiğini Allah için sevmeli, çok acıklıydı öğütler, sevda ve özlem vardı, çok acıklı ve akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadım, Dua ve selamlarımla.
Bu sayfa gerçekten sıra dışı güzellikte bir sayfa; her zaman iç açıcı,hayranlık uyandıran değerli öğretmenimin göz nuru resimleri,ruha hitap eden seçkin melodiler ve yürek imbiğinden damıtılmış aşka hasrete dair güzel duyguların anlamlaştırdığı her bir dörtlüğü ayrı bir kıymette çok güzel bir hasret şiiri ve ona layık dup duru kadife yumuşaklığında bir sesle o güzel yorum..Daha ne olsun..
Haram oldu bu yerler, gidiyorum buradan. Yalan değil sevmiştim, kaç yıl geçti aradan Ara beni bulursan denizden ve karadan. Diyeceğim yok artık, budur sana son sözüm.
___Ne kadar son söz desek de gönül susmaz şairem , kalem elçisidir , resim calismanizda şiir kadar güzel Tebrikler Ülkü sairem
Yüreğine sağlık can şiir yine her zamanki tadında ve güzelliğindeydi. Yorum zaten başlı başına bir şiir. Harika/sın toprağım. Tebriklerim sonsuz. Her daim sevgimle. Selamlarımla...
Çok güzel harika bir şiir ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık kaleminiz kavi ilhamınız bol gönül sesiniz daim her şey gönlünüzce olsun tebrikler canı gönülden kutlarım iyi geceler diler sonsuz saygılar sunarım...
Haram oldu bu yerler, gidiyorum buradan. Yalan değil sevmiştim, kaç yıl geçti aradan Ara beni bulursan denizden ve karadan. Diyeceğim yok artık, budur sana son sözüm.
Anlamlı bir şiir okudum emeğinize gönül sesinize sağlık Tebrik ederim saygılarımla
Günaydın değerli şaire Ruhun gıdası müzikle birlikte şiirdir. Güzel bir şiir okumak, ruhu dinlendirir, düşündürür, hayaller kurdurur, mutluluk tebessümü oluşturur yanaklarda Eser güzeldi, kutladım yürekten Şiirle kal, sevgiyle kal, dostça kal ve de hoşça kal
Sizi iki yönlü kutluyorum...Çok güzel bir şiir ve çok güzel bir tablo...emeğinize sağlık.Esenlikler dilerim.