Özlem çöktü içime, yollar geçilmez oldu. Gönüller bir olsa da dağın ardı gurbetmiş. Yediveren güllerim , artık açılmaz oldu. Gönüller bir olsa da dağın ardı gurbetmiş.
Gittiğin günden beri, saatler sanki durdu Uslanmaz deli gönlüm,sana hayaller kurdu. Hiç aldırmam diyordum,beni derinden vurdu. Gönüller bir olsa da dağın ardı gurbetmiş.
İçin için yanarsın,kimse bilmez derdinden, Zarar gelmez kimseye insanların merdinden Dil-hun olur yürekler,gidenlerin ardından Gönüller bir olsa da dağın ardı gurbetmiş.
Gün batımı ufukta mor ışıklar süzülür. Neler geçer aklımdan,inan içim ezilir. Sessiz çığlık atarım, boğazıma dizilir. Gönüller bir olsa da dağın ardı gurbetmiş.
Geldiğini görürüm,uzaklardan yaklaşan Siluetin belirir, gittikçe uzaklaşan. Ancak hayaller idi, rüyalarda koklaşan. Gönüller bir olsa da dağın ardı gurbetmiş.
Hasretliğin acısı sana da koyuyor mu. Hayalimi düşlerken, içini oyuyor mu Kulakların çınlarken sesimi duyuyor mu Gönüller bir olsa da dağın ardı gurbetmiş.
Ölüm Allahın emri ayrılık olmasaydı. Konuşsaydı dillerim,içimde kalmasaydı. Arkana baktığında gözlerim dolmasaydı. Gönüller bir olsa da dağın ardı gurbetmiş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kulakların Çınlasın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kulakların Çınlasın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok yönlü sanatçımız Ülkü Ahska'nın kalemine yakışan seçkin bir şiir gün ışığına kavuşmuş. Kalemin duygulu ve vurgulu gücünü gözler önüne seren seçkin bir eser. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak okudum. Tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi vatan sevgisi imandandır, bilgilendiiriciydi,sevda ve özlem vardı, akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadem Dua ve selamlarımla.
Şiir, yorum, resim, sayfa düzeni... Karşımızda gerçek bir sanatkâr... Bize düşen hayret ve hayranlıkla bu muhteşem manzaranın hazzına doymak. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın Hoca m. Çoook güzel bir eser okudum sayfanızda. Sağlıcakla kalınız, vesselam....
Sayın Hoca m. Yine beni onore ettiniz. Çoook çoook teşekkür ederim. Sizin şiirleriniz benim nazarımda ayrı bir yeri olan, her biri gerçek eserleri ihtiva eden muhteşem yapıtlardır. Ayrı bir tadı, kokusu var şiirlerinizin. Sağolun varolun. Saygılarımla...
Hayat aslında hep gurbettir zaten. Dünya gel geç yeri. Bu bir diyara misafirlik gibidir. Siiriniz de gurbet çok güzel anlatılmış. Kutlarım sizi yürekten değerli dost. Yüreğinize sağlık.
Bülbülü altın kafes koymuşlar ah vatanım demiş... gurbette yaşamak zordur.. yüreğinize sağlık.. bu güzel gönül sesiniz hiç susmasın... sonsuz saygılar..
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi Vatan sevgisi imandandır, İnsan sevdiğini Allah için sevmeli, çok acıklıydı öğütler, sevda ve özlem vardı, çok acıklı ve akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadem, Dua ve selamlarımla.
Değerli şairim sayfanızda her zaman ki gibi anlamlı duygunun harmanlandığı ve akıcı bir dille yazılmış güzel bir eserinizi beğenerek okudum yüreğine sağlık sayfanızda her zaman böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
İçin için yanarsın,kimse bilmez derdinden, Zarar gelmez kimseye insanların merdinden Dil-hun olur yürekler,gidenlerin ardından Gönüller bir olsa da dağın ardı gurbetmiş.
Seslendirmeniz ile birlikte muhteşem duygularla yazılmış bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla.
Dağlar kadar ülkeler kadar olsa da ayrılık gòrüntülü konuşmalar var ya, ayrıkık hasretini bir nemze dindiriyor. Lâkin, illâ da nefes nefese değecek ki, el sıcaklığı hissedilecek ki ruh sakinleşsin. Ayrılık, bazen de bazılarını unutturuyor. Bunlar belki de unutulnası gerenlerdir de unutuyoruz. Ama, kâlbe çizik atanı kâlp unutmuyor. Saygılar
Saygı ve selamlar.