(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAY HALİNE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAY HALİNE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vay haline ki vay haline.Son zamanlarda sistem denilen bu çıkar ve menfaat ilişkisine ayak uyduranların vay haline.Düşünmezler hakkı,vefayı,cefayı...Yüreğinize sağlık üstadım.Selam ve saygılar
Senlik benlik kayıranın Kardeş bacı ayıranın Haram yiyen doyuranın Vay haline vay haline! Özlem ÇETİN Her dizesi ülkemiz de olanların mesajını veren bu güzel eserinizi ve sizi yürekten kutluyorum. Selamlarımla Ümit hocam.
Gerçekten muhteşem dörtlükler okudum bir birinden değerli Öğütler ve nasihatlerle dolu keşke herkes okusa anlasa öğrense Canı gönülden tebrik ederim hocam saygılarımla selamlarımı Sunarım
Ne güzel, ne anlamlı bir şiir kutlarım. "Üç kuruşa satılanın, Komşuyu sokan yılanın, Hutame’ye atılanın, Vay haline vay haline!" Kaleminiz daim olsun inşallah. Vay halimize diyelim bunlardan uzak olmayı dileyelim. Selam ve saygılar.
Çok güzel harika bir şiir çok haklısınız bence de vay haline ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık saygı değer kıymetli hocam kaleminiz kavi ilhamınız bol yürek sesiniz daim her şey gönlünüzce olsun tebrikler canı gönülden kutlarım iyi geceler diler sonsuz saygılar sunarım...
Kul hakkı yemeyi nasip etmesin yaradan. Güzel bir eser daha düşmüş sayfaya, yazan kalemi canı gönülden kutluyorum. Nice güzel şiirlere. Selamlar... Saygılar...
Menfaate kul olanın, Şeytanlara yol olanın, Şirretlere kol olanın, Vay haline vay haline! yüreğinize sağlık üstadım bu güzel dizelerinizi kutlarım selam ve sevgiler...
Merhaba değerli dost Güzeldi eser, her zaman olduğu gibi Bizde okuduk ve kutladık yürekten, yalansız ve riyasız Gönlüne, ömrüne bereket Şiirle kal, sevgiyle kal, dostça kal vede hoşça kal
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizden gelen harika bir eser okudum anlam kurgusu ve duygusuyla tam anlamıyla güzel bir eser kaleminizden sayfanıza yansımış yüreğine ve emeğine sağlık nice güzel eserler sayfanızda görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
vay haline ki ne vay! hele Yaratanın kul hakkı için bana affa gelmeyin emri ilahisini okuduktan sonra hepimizin tir tir titremesi gerek. ibretle ve de imrenle okuduğum müstesna bir şiirdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...