Ve şimdi dönüp dolaşan sana ait bütün bu hüzün kaynağını, öfkesini kusan Kasım’ın gözbebeğine armağan ediyorum.
Benim de bir adım var Hanların annesi kadar renkli bir de soyadım rüzgârda sallanan buğdayları ağırlığıyla şiirleştiren
Mademki, sevgiyi ayırt etmek çok zor akıp giden kızıl suyu durdurmayalım.
Sen daha çok kendi bilir tavrını takın defneler sitemkâr bir dille anılmadı O halde, ey yitirdiğim; kâküllerim yaşadığım her anı iliştir yıldızlara gitmek mi istiyorsun İpler kesildiği an son bulur aşk git...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Git De Son Bulsun Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Git De Son Bulsun Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can Ümmühan şiirlere uzunca bir aradan sonra yeniden sizi okumak çok güzeldi. Evet sevdalar sevgiyle beslendiğinde sevdadır bu yoksa terk-i diyarlara doğru istemsiz gidişler başlar. Ama ben yine de zaman zaman gitmeler olsa da tüm gidişlerin dönüşü olan gitmelere olmasını diliyorum. Ve yürek sesinizi gönülden kutluyorum. Gül yüreğinize her daim sevgimle, selamlarımla...
Sanırım ilk defa bu sayfaya üye olduğumdan beri şiirinizi okuma şansına erişebildim. Bu kadar duygusal ama derin izler bırakacak sözcükleri nasıl hissederek yazdığınızı merak etmedim değil şair. Gerçi şiirler insanın düşler ormanının birer yansımasıdır. O güzel ormanınızda size mutlu günler dileğiyle...
Merhaba değerli dost Şiirler sevdirir yaşamı bize, sestir, soluktur, yaşama sevincidir şairin Kutladım kalemini ve eserini Gönlüne, ömrüne bereket Şiirle kal, dostça kal, hoşça kal
Güzel, anlamlı şiiriniz için kutlarım. "Mademki, sevgiyi ayırt etmek çok zor akıp giden kızıl suyu durdurmayalım." Kaleminiz daim olsun inşallah. Selam ve saygılar.
Kendi yüreğinden kendini kesmek, ruhu bedenden ayırmak gibi bir hisle git demek..Bilmem! Bir ismimiz ve ağırlığımız kadar cismimiz ama bir ömür sürecek aşk.. Tebrikler şiirlerinizi severek beğenerek okuyorum.
Rab'bim sen yarin kokusunu taşıyan rüzgârı da koru onun sevmesi çocuk misali hiç olmadı olmaz gururu seven sevdiği insanın evi olmalı başka çıkar yolu yok aşk yağmurda ıslanmak değil his etmektir yağmuru
Yaralı kalmasın şiirler Onlar ne umutlarla Kehkeşanlara karşı açmıştı yüreğni. Çünkü onlar Sevda tomurcukları verecekti. Mahsun gönülleri mest edecekti. Emeğine yüreğine sağlık Ümmühan hanım
Ruhları derin acılarla teğellenen kadınlar, suskunlukları altında saklarlar kanadıklarını... Tam da bu yüzden, bazı şiirlerin yaralarının, dikiş tutmaması.. Her defasında ruhumun elinden tutuyorsun şair'em..Ve nereye götürsen , o yer yaramın kabuğunu okşadığım yer oluyor :( Seni okudukça onu daha çok özlüyorum :( Gözlerim doluyor, burnum sızlıyor ince ince.. Ne de güzel ely oluyor Sakin, uysal, çocuk... İyiki varsın şair'em iyiki yazıyorsun iyiki okuyorum❤️
"her şeyi zaman varken yapmak gerek... geciktirilmiş sözler, askıya alınmış hayaller, ertelenmiş itiraflar, gerçekleştirilmeyen buluşmalar; bir gün hepsi size pişmanlık olarak dönmeden önce, henüz vakit varken..."
Murathan Mungan
Bugün başka bir yerde astıgın şiiri buraya bırakayım.
Sen hep mutlu ol ve hepimize dediğin gibi inadına gülümse. Sen hep sevgi dolu ol ağlama Sen asil ol Sen çalışkan ol seslen üçüncü kattan birinci kata.
Abilerim kahvaltıda ne var?
karasahin 64 tarafından 9/24/2021 7:47:13 PM zamanında düzenlenmiştir.