Çocuk sevinçleri gömülü bahçemde dolaşırken bugün gaipten gelen bir sesle uzandım zamanın dallarına huzurun meyvelerini toplamak istedim kucağıma avuçlarıma değerken nasibim aklımın mevsimi değdi sonsuzluğa..
Düşlerin büyüsüne kaptırdım kendimi renk paletlerinin esrarlı havasında. Kilometre taşlarında molalar verdim zamansız biten aşklar mezarlığında. Deli taylar misali koşarken dört nala Sessiz harflere kapandım çoğu kez eksilip yıprandım lodoslarda.. Şizofren havası doldurdum ruhuma..!
Ayraç içinde gördüm özgürlüğümü sarmaşıktan insan uçurumlarında. Hep deneyip hep yenilsem de farklı sularda. yaralı imgeleri tutup ellerinden Ben’ler koydum boşluklara. Konuşmaya gebe kalsa da isyanlar; Beyazlar giyindi toprak rengi umutlar Notası sevinç olan binlerce şarkıyı fısıldadılar kulaklarıma.
Pembe bir düş dönümüydü peri masalları ne varsa dünkü ile bugünkü hep aynı. Sadece eskisi kadar yakın değilim çizgilere coşkulu nehirleri gizlendim dağlar ötesine. Çürümeye nakışlı bedenimi hapsettim siyah -beyaz resimlere.. Savruluşların ardında son bir çırpınış ile yitik bir tebessüm bırakıyorum sevdiklerime. Define gömülü gözlerinden zamanın usulca inerken yeryüzüne. Biliyorum ki; Secde edecek toprak ölüm prova yaparken üzerimde..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben'ler koydum boşluklara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben'ler koydum boşluklara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman ki gibi ustaca yazılmış şiirinizi beğeniyle okudum kaleminiz daim gönlünüze gelen ilhamınız bol olsun selam ve sevgilerimle sağlıcakla kalın...
İşte benim hanımefendi hocam dedim dizeler dünyasında gezinirken Kıtalara bakıyorum baklava dilimleri misali şekilli Resim ve şiir bir arada, böylesi serbest şiirden best of ancak olur
"Şizofren havası doldurdum ruhuma..!" demişsiniz Naçizane önerim, bir fren koyun hayata, siz ve o ayrılsın yoluna Siz ve o derken, bir ben, bir de içimizdeki ben, şuuraltı Yol verin o lanet şizoya, yol verin gitsin, siz ve o yakışmıyor birbirine
Latife yaptığımı fark etmişsinizdir sanırım Sayfanın hiç solmayan güllerinden biridir Ferda Hanım
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket Saygı ve selamlarımla.
İşten henüz geldim. İşteyken gözucuyla okudum şiirinizi. Zaman makinesi, zamana yolculuk özlemi var ya hani. Bende açizane keşke kendime ve şiire ayırabileceğim zamanı genişletecek bir makine olsa diyorum. Ne güzel olurdu.
Şairem... Hayat hikayem o kadar karmaşık, o kadar acılara mahküm olmuş ki. bir jetonluk aşk yazımda da yazdığım gibi: emin olunuz iyi bir yazar ele alsa roman yazabilir.
Açizane; hayatı anlamak, anlamlandırmak insanı anlamaktan geçiyor diye düşündüm hep. Hep buna yordum aklımı. O kadar zor ki. Bahçede ki kedimi anlamak o kadar kolay ki...
Hayat nedir? Beklemediğimiz davranışlara, ummadığımız akışlara, varlı vakitsiz kayboluşlara gebe kalmaktır belki de. İşte insan ne kadar dirayetliyse o kadar değerli, ne kadar Rabbine yaslanırsa o kadar kıymetlidir. ''Ağaca yaslanma çürür, insana güvenme ölür.'' Demiş ki atalarımız ne güzel demiş.
Şiirinizde kırgınlılar, hayal kırıklıkları, üzüntüler... Gerçekten işlenişi nakış nakış bir zanaat. Bizlere yitik olanından değil var olanından tebbüssüm ettiniz bile...
Hocam merhabalar ben de kısıtlı giriyorum nete. Torun okuldayken fırsat buldum biraz. Ama gerçekten şöyle sessizliği ve akşama kadar yazı yazıp kitap okumayı özledim. Geniş zamanlar önemli..:)
Yaşam tecrübe dediğimiz inişler çıkışlarla dolu. Şükür ki; yanımızda bize güç veren Yaradan'ın varlığını hissederek inanarak bu günlere geldik hamdolsun..
Herkesin yaşam öyküsü diğerinden farklıdır. Ama yaşanmışlıklar özeldir ve herkes kendi hikayesinin kahramanıdır..:)
Var olana hep tebessümle o halde diyor saygılar sunuyorum . Çok teşekkür ederim .
Düşlerin büyüsüne kaptırdım kendimi renk paletlerinin esrarlı havasında. Kilometre taşlarında molalar verdim zamansız biten aşklar mezarlığında. Deli taylar misali koşarken dört nala Sessiz harflere kapandım çoğu kez eksilip yıprandım lodoslarda.. Şizofren havası doldurdum ruhuma..!
Serbest şiir gerçekten yerinde imgelerle dolu sonsuz bir hayal gücü gerektiriyor bu güç de siz de fazlasıyla var ki böyle çok güzel ve anlamlı şiirler yazabiliyorsunuz kutluyorum tebrikler efendim. Ayrıca seslendirmesi de harikaydı. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum, kaleminiz ve esininiz dâim olsun. En derin selam ve saygılarımla.