Birazcık sevgim olsun gönlünün bir yerinde, Ömür boyu yüzüme bakmasan da razıyım! Söyleyemem derdimi derinde mi derinde, Görmek için bir ışık yakmasan da razıyım!
Kaç bülbül figandaydı huzurunda daha dün, Niye böyle hüzünlü kederlisin sen bugün! Sızım yürekte benim bunlar senin gördüğün, Hicran dolu gönlüme akmasan da razıyım!
Varlığın yeter bana gelmesek de yan yana, İstemem benim olma tebessümün can cana, Kaç güzelin kaç sene hükmü geçmiş cihana? Gönül tahtıma bir gün çıkmasan da razıyım!
Bakma sana esirim ben ne çöllerde estim, Bir gönül çobanıyım geçmedi sana destim, Sevgimin sırlarını sana sunan makestim, Dağımda kekik gibi kokmasan da razıyım!
Muhabbet dolusunu içeyim yar eliyle, Savurma daldan dala beni hırsın yeliyle, Aşkımı zaaf bilip vurma zülfün teliyle, Bir ömür halvetine sokmasan da razıyım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL ÇOBANIYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL ÇOBANIYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birazcık sevgim olsun gönlünün bir yerinde, Ömür boyu yüzüme bakmasan da razıyım! Söyleyemem derdimi derinde mi derinde, Görmek için bir ışık yakmasan da razıyım!
Birazcık sevgim olsun gönlünün bir yerinde, Ömür boyu yüzüme bakmasan da razıyım! Söyleyemem derdimi derinde mi derinde, Görmek için bir ışık yakmasan da razıyım! Aşk dolu sevgi dolu bir şiir Tebrik ederim Daha nice güzel şiirlere diyorum
Değerli şairim sayfanızda anlamlı akıcı ve kurgusuyla harika bir eser okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler yazmanız temennisiyle selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Şarkı tadında, duygu dolu harika bir hece şiiri okudum, anlatımı mükemmeldi. Bu nadide eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum, en içten selam ve saygılarla, nice duygulu şiirlere.
Merhaba değerli dost Her zaman ki tat ve deminde eserin Bizde okuyor, kutluyor vede tebrik ediyoruz mahir kaleminizi ve eserinizi Sonsuz luğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Anlam derinliği, kafiyelerin zarafeti ve ayakların kinayeli, iğneli sitemleri topyekün bir ahenkle semada uçuşup bir birinden güzel resimler çiziyorlar.
Garip aşıkın boynu bükük, sevgiliden gelebilecek en küçük iltifatla bile mesud olabilecek bir halde.
Değerli üstad, Ümit Zeki Soyuduru, muhteşem bir şiirini bizlerle paylaşmış. Zevkle, beğeniyle okudum. Tebrik ve teşekkürler.
İlhamınız daim olsun. En içten selam, saygı ve muhabbetlerimle.
Gönülden kopup gelen sevgi damlalarıyla ustalıkla kaleme alınmış, kalemin duygulu ve vurgulu gücünü gözler önüne seren güzel bir şiire imzanızı atmışsınız. Beğenerek emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. Şiir, sanat ve hayat yolunuzun su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olmasını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını dilerim. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Kaleminize sağlık tebrik ederim saygılarımla
Selamlarımı sunarım