Azrail ecelimi listede sıraladı. Günahım dudağının mührünü araladı. Her sözün her bakışın gönlümü yaraladı. Dudaklarıma bile sürmediğim ahımsın, Sen benim hayalinden korktuğum günahımsın.
Kalbime nişan almış aman vermez hislerin, Mümkün olmuyor vuslat yol vermiyor sislerin. Hep benim üstüme mi mağluplu bahislerin? Dudaklarıma bile sürmediğim ahımsın, Sen benim hayalinden korktuğum günahımsın.
Gönül sevgi kapısı sevmeyenin işi ne? Sevmek ateşten gömlek haydi var git işine! Anlamadın ya beni üzüldüm gidişine, Dudaklarıma bile sürmediğim ahımsın, Sen benim hayalinden korktuğum günahımsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVMEK ATEŞTEN GÖMLEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVMEK ATEŞTEN GÖMLEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim yazmış olduğunuz akıcı anlamlı kurgusuyla mükemmel eserinizi beğenerek okudum yüreğine sağlık nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Sevda ateşten gömlek, o ateşte yanmakta güzel... Sevgi dolu yürekten harikulade dizeler dökülmüş, gönül sesinizi ve değerli kaleminizi yürekten kutlarım. Huzurla, sağlıcakla kalın. Selam ve saygılar.
Sesinize sağlık tebrik ederim saygılarımla selamlar