Pankart açtı çiçekler acının yaşmağında. Abaküsler saydırdı boncuk boncuk doluya tutulan ekşi erik ağacına.
Vahşi kuşun pençesi ağırdı dallarında Aynı ağacı paylaşanlar süt dişi çıkarıyordu daha. Biri vuruldu hepsi düştü bakla ıslanmaz sözler çıktı gün ışığına.
Mermerin damarına astı bohçacı kadın ne varsa. Pıhtılaşmış anılar kan tükürdü veremli ağızdan. Gecelerin ters dönen kılında seruma bağlandı can çekişen kirli aşklar. Sevişlerin yolcusu şimdi acil koğuşta.
Kaç metre koşmayı düşünüyordun mübarek kısır döngüler izin verir miydi maratonu tamamlamana. Etek altı kıyı arar iken takıldın ekoseli taşlara. Dam’dan dam’a yüksek atlayan mart kedisine aralığın kapısında ipi göğüslemek zordu tabii ki.. Kazma kürek sapı sözlerle pencere altında çok beklersin daha yeşil ışıklarda.
Bit pazarına nur yağdırmayacak çavdar karası dudakta kalsın saymasını unut dam’layan sözlerin. Bırak köklerinde ağarsın son yaprağı fesleğenin. Tırmandığın izleri ısırganlar dalar sonra. Mona Lisa bile bir tek Leonardo’ya gülümser unutma...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadınca Hasbıhal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadınca Hasbıhal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevinç Hanım ın yorumuyla birlikte, kocaman bi şiire imza atan siz değerli şairi tebrik ederim. Takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Yüreğinize ve kaleminize sağlık Ferda Hanım güzeldi şiiriniz. Ayrıca Sevinç Hanımı güzel yorumu için tebrik ediyorum,emeklerine sağlık. Her iki saygın yüreğe Saygı ve selamlar.
Değerli Şairimiz Merhabalar Anlamlı Güzel bir eser okudum Sevinç Hanım da Muhteşem yorumlamış Yüreğinize Sağlık, İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun. Selâmlar.Sevgiler.