Körkütük bir gece yarısında. Beyazlatmışsın rakını bitmez yalnızlığında. Meze etmişsin günü sarhoşluğuna. Ciğerlerinin duman altı odasında yakmışsın özlemi parmak uçlarında.
Apaçık bir mazeretin ortasında. Çekmişsin resti muhabbet alemine. Eksildikçe çoğalmışsın Acı acıyı rakı sancıyı bastırdıkça. Güzel olmuş kafan. Binip şeytan uçurtmasına Gün’eşi kilitlemişsin gökkuşağına. Sağır bir boşluktan başlamışsın geriye doğru saymaya. Gözlerine sarışınlık getirmiş akşamlar. Örterek sayısız pencereleri kapatmışsın perdelerini. Belirsizlik kurallarının cümle ortasında..
Belli ki bu ayrılık sende misafirdi ayılıncaya kadar. Cem olup gönlünün terazisi bozuluncaya kadar. Şimdi arıyorum yüzümü derin parantezin içinde. Aşkın en sıcak mevsimi şaşırmadan döndükçe hala içimde..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRILDIM İŞTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRILDIM İŞTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belli ki bu ayrılık sende misafirdi ayılıncaya kadar. Cem olup gönlünün terazisi bozuluncaya kadar. Şimdi arıyorum yüzümü derin parantezin içinde. Aşkın en sıcak mevsimi şaşırmadan döndükçe hala içimde..!
Yüreğinize sağlık. Güzel şiiri yazan kalemi kutlarım saygılar
Aşkın rehaveti çökse de dizelere kalem yine de aşkı kuşanmış ve en masumane şekilde dile getirmiş hece hece. Tebrikler yürek sesinize ve nahif kaleminize. Sevgilerimle...
Sayfanızda güzel bir eser okudum harika dizler düşmüş kaleminizden yazan kalemi canı gönülden kutlarım yüreğine ve emeğine sağlık nice güzel eserleri sayfanızda her zaman görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun hayırlı ramazanlar geçirmeniz temennisiyle selamlarımla kalın sağlıcakla
Sarhoşluğun ardına sığınıp başa padişah kesilenlerin hükümdarlığı ayılana kadardır...böyleleri için ne kırılmaya, ne de üzülmeye değer. yiğitlik kadehleri doldur boşaltla olmaz. sevdiğinin aşkıyla sarhoş olabilmektedir yiğitlik...yüreğinize sağlık değerli dost sevgili Ferda hanım...her zaman olduğu gibi farklı bir konu ve farklı bir anlatım. güzel şiirinizi beğeniyle okudum gönülden kutlarım efendim...dost yüreğinize selamlarımla...saygılar...Ziya VAR
Selamlar.... Saygılar....