(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acı, kutsanır mı?* Acı, evrilir... Zorları da kolay eyler... Sonra bir gün, aşınca insan, daracık bir yerde sıkıştığını anlayınca, farklı evre/n lerin bağrına ulaşr, mutmain olur. Şanstır bizim için okunak, küçümsenemez... Rahmetli Haşim lisan-ı hafi derdi, anlayan anlar, sabrı kalmaz artık, bin manayı taşıyan bir sözü anladıkça... Binlercesini de yazsa, söylese güzellik doğurgandır, bitmez... Sonsuzluk tıynetinde şiirler... Sonsuzluk şarkısı... İnce bir duyarlık yumağı... Çok saygımla.
gözlerimin içine b/ak çocuk kanadından sular emiyorum çay soluğu yalnızlığın yıldızıyla ne hızlı geçiyor ay yüzlü zaman
gözlerimin içine bak konsun benzine gökyüzünden kuşlar
Konsun can kuş kanadı yelekenliğinde tatlı meltem esintileri vursun. Sararan benizlerine renk gelsin.... Yine duygu dolu harika bir şiirdi kaleminizden dökülenler. Yürek sesinize gönülden tebrikler can. Çocuk yüreğinize sevgilerimle...
"Hayat, nefes aldığımız anların toplamından değil, nefesimizi kesen anların toplamından oluşur" diye söylemiş bir yazar.
Tıpkı bir film seyrederken heyecanımızı doruğa çıkaran sahneler gibi, veya adrenalimizi yükselten bazı spor dallari gibi.
Bazı şiirler de öyledir.
Tek nefeste okur geçersiniz. Arada biraz soluk alıp vereyim, dinleneyim biraz, ya da off sıkıldım yahu demediğiniz, bir çırpıda okunan şiier.
Şimdi, 1000.şiirini okuduğumuz değerli şiirdaşın şiiri de şiirleri de öyledir.
O her yerde aynı şair, aynı insandır. Amacı sadece şiirdir.Edebiyatın ihtiva ettiği edep duygusunu, şiir aşkını ruhunda muhafaza eden değerli kalemlerdendir.
"Ve bir şairin özünde soyluluk yoksa hangi tacı takarsa taksın çıplak kalır."
Şiirdeki asalet tüm mısralarda kendini hissettiriyor.
Şiir, çocuğun yanaklarındaki tebessümdü.
O tebessümün yürekte yaratıģı dünya.
Henüz yeni uyanmış bahar tazeliğinde bir rüya , efill efil esen rüzgârdı.
Şırıl şırıl akan su. Pervazlara konan kuşlar Şiire karışan hu hu' lardı.
En gizli fısıltılardı aşka doğru, özgürlüğe kanat çırpan.
1000. şiirle birlikte Kutlarım kalemin başarısını.
önce 1000. diye tebrik edeyim, bunca nefes okuyucuya diye...
ve sonra...
ölüm denilen bir yakınlık aramayacak kadar içimizdeyken şu sıralar kuşlar ve onların uçuşlarıyla ilgili düşler. insandık ve oradan başlardı ya hep hikayemiz...
içimiz asıla asıla kopmayan fırtınalara gebe
kapkara göğsün mahzeninde ne acılar yıllanır
ölümü küçümserken yaşamı kaçırmasak..