Bazen insan kendi şiirini bulmak için deliliğe kucak açmalıdır..:)
Yıkıyorum sessizliğin uğultusunu siyahbeyaz resimlerde. Eski çağ enkazında duygularımda dönüyorum bir çemberin içinde. Besteliyorum dilimin ucunda hüzzam bir şarkıyı ıslığımla..
Masada saat saatte zaman hüznü Şaşırıyor hedefini boşluğa düşüyor yelkovan. Kanatıyor içimi her şeye iyi gelen zaman. Kuşların bakışına göre değişiyor gök yüzü. Efsaneleşiyor aysız gecede yağmur kuşları. Birbirine uzanamayan iki yıldız gibi Gözlerimden geçiyor denizler. ufukta karşılıyorum yaşamı yeniden Sevginin masmavi haritası oluyor yüreğim. Örselenmiş derinliklerde uçurumlar birleştirdikçe tepeleri. miras bırakıyorum çiçeklenen sevgileri..
Ve Hayat akarken parmaklarımın ucundan. Çakıl taşları gibi yuvarlanıyorum yaz yorgunu bir yaşamın karnından. İçimin sarnıcında döndürüyorum birbirini güden hoş anıları. Günlük tutuyorum bazen idama cezalı sözcüklerden. Nefesi yetmeyen lodoscular kaplıyor i mgenin derin sularını. İçim içime bölündükçe; öpüyorum yorgun ellerimden yalnızlığın yanaklarından Düşlemleri aydınlatan kıvılcım olgularını..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kıvılcım Olguları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kıvılcım Olguları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir ve fon o kadar yakışmış ki... Kaçıncı kez dinliyorum ve okuyorum bilmem.
Ama hikaye kısmını tersten yazmışsın. "Bazen insan kendi şiirini bulmak için akıllılığa kucak açmalıdır." Emin ol kalemin bunca doğurganlık nedeni genellikle deli oluşumuzdur :)
İş hayatın en önemli parçası. dolayısıyla şiiri ve okumayı ertelemek zorunda kalıyoruz, Bazen yetişemediğimiz şiirler, okuyamadığımız niceleri boynumuzda yük hissediyoruz. Yine de can tende emanetken ruhumuzu okşayan güzellikler sarıyor bizi...
Hayat; nsan yaş aldıkça tatnlanır. Bilir varlığın kıymetini, bilir yokluğun nedametini... Gündüzü saran gece tükenecek şairem ve inşanlah şafak karşılayacak bizi güzel yeni günlere....
Çok haklısınız hocam. Benim de boynum tutuldu (iltihaplı romatizma) buraya vurdu bu sefer.. Kurtuluş yok ama bugünüme de şükür. Yazarken zorlanıyorum. Dediğiniz gibi yetişemediğim arkadaşlarımdan özür diliyorum nezdinizde.
Bir şiirde ruh varsa o şiir okundukça renklenir güzelleşir ve insanı içine alır Her şiirin bir renk ama bunu gökkuşağı bildim Her kelimesi bir yağmur tanesi Islanmak güzeldi bu şiirde Yürekten kutluyorum Kitap gibi dolu muhteşem bir şiirdi
Serbest şiirde şair-e anlatmak isteğine değişik kıyafetler giydirir. Şiirdeki kuşlar nasıl gökleri farklı görüyorsa şiiri okuyan da kendine göre yorumlar. Bazen okuyucunun siyah gördüğü kıyafet terzi(şair-e)sinin bembeyaz önlüğüdür.
Bu şiirdeyim belki yarım saattir. Hatta bir telefon görüşmesi bile yaptık bu şiir eşliğinde, fonu ve şiiri sevdik. Birkaç bardak çay da içtim , ne güzelsin kadın, sevgin hüznün ve şiirin.
Afiyet olsun canım. Çok teşekkür ederim. Bu günlerde bolca Ayten Resul ve Melis Aktaş dinliyorum hafif naif sesleri beni her seferinde bir şiire götürüyor...
Baktığınız gibi görüyorum sizleri çok sevgiler şairem.
Günlük tutuyorum bazen idama cezalı sözcüklerden. İdam edilen yüreğimiz oluyor her defasında, ya bir sehpada sallandırılıyor, ya kör kurşunlara diziliyor. Yılmaz Erdoğan'ın bir şiirinde geçen bir sözü hatırlattı bu söz; ''Aşk yasaklandı artık halka açık yerlerde El tutmak yol açıyor diye hesapsız Susmalara kaldırdık tüm tutuşmaları'' Bence de yasaklanmalı artık. Çünkü herkes herkesi seviyor ama kimse kimseyi gerçekten sevmiyor. Yüreğinize sağlık, kutlarım.
Bende sizin gibi düşünüyorum, insan yüreğinde ne hissediyor ise bunu söyleyebilmeli. Bu şarkıyı çok severim, Hozan Beşir'den dinlemediniz ise tavsiye ederim. Saygılarımla. https://www.youtube.com/watch?v=UR7m7ARDCRE
Çok teşekkür ederim beni güne getiren tüm dostlarıma..
Seçki listesi senelik sanırım bu sitede.
Çünkü bir kez güne geliyorum senede ona da itiraz eden oluyor ve ben çok mutlu oluyorum uğraşanlarıma ayrıca teşekkür ediyorum. Sayelerinde o kadar dost biriktirdim ki..
Ayrıca iki kitap üçüncüsü yolda..11 antoloji kitabı ve bir çok dergilerde yayınlanan şiirler.. Edebiyat defterine vefa borcum vardır o yüzden..
Yıkıyorum sessizliğin uğultusunu siyah beyaz resimlerde. Eski çağ enkazında duygularımda dönüyorum bir çemberin içinde. Besteliyorum dilimin ucunda hüzzam bir şarkıyı ıslığımla..
Güzel şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair arkadaşımı, içtenlikle KUTLUYORUM...
Selam ve saygılar.
Sağlıklı günler.