(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk'la yürüyen, sırtında dünyayı taşır Aşksız yürüyen, beden diye bir ceset taşır
Çok hakikatli güzel bir eser Geride eser bırak ey dost kalem Yoksa gün gelir yerinde yeller eser Kaleminize ve emeğinize sağlık Kıymetli Üstadım Tebrik ediyorum Başarılar dilerim
Yüreğine sağlık kaleminizi kutluyorum harika dizelerin için tebrik ediyorum gönül diliniz susmasın nice şiirlere selamlar saygılar sunarım Şairem günün şiirine aday bir şiir okudum kaleminiz daim olsun hayırlı akşamlar diliyorum
Muhteşem bir hece muhteşem bir çalışma olmuş nicelerine inşallah değerli şair dost. Anlam ve anlatımı ile harikaydı.. Selamlar sevgiler saygılar sunuyorum değerli Nezahat Hanımefendi..
Yine her zaman ki gibi ustaca yazılmış bir eser böyle güzel eserleri yazan kalemi canı gönülden kutluyorum şiir okumak için vardır okuyanın yüreğine hitap ediyorsa işte o güzel şiirdir sayfanızda böyle anlamlı güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Vay be... Ne kadar güzel bir şiirdi böyle. Yıldızi'nin şiirleri de su gibi akıyor beyim. Ne diyelim, yine harika dizeler okuduk mahir kaleminizden ablacığım. Elleriniz, yüreğiniz dert görmesin vesselam.
Takdir ettiğinden yaralanırsın Üstüne üstlük de karalanırsın Sükutuhayalle paralanırsın Can dediklerin can, sıkıyor beyip
Yine çok güzel bir heceydi Nazom. Bütün kıtalar sanki benim içimden geçenlere tercüman olmuş gibiydi. Yürek sesinize gönülden tebrikler. Uzaklara gönül dolusu sevgi ve selamlarımla...
Not:Can Nazom benim kullandığım nakarat ayağı baktım altta biri daha kullanmış o sebeple onu değiştim ben de farklı olsun diye. Sevgimle...
Kardelen-1 tarafından 3/23/2021 1:59:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kusurumuz varsa affola! Dilimiz döndüğünce, gönlümüz erdiğince.... Beyler var, beycikler var! Her şeyden önce hakikat bildiğimiz Allah var, şükürler olsun... Selam ve saygılrımla...
Kıymetli Şairimiz Merhabalar. Güzel Eserinizi Can-ı Gönül'den kutlar, Tebrik ederim.Yürek sesiniz daim olsun. İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. _____________________ Selâm ve Duâ ile.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim selam ederim kalemine sağlık kal sağlıcakla nice şiirlere
Derinden derine sesi yerinde bir eleştiri siiri. Dertleşme siiri de diyebiliriz. Değerli sairemizi tebrik ediyor yürekten kutluyorum. Yuregine emeğine sağlık. Günün seçki siiri olabilir.
Keder, elem, garip, yorgun, sineye çekmek, canından bezmek, omuzların çökmesi,dert ... Bu negatif duyguların ve hallerin şiire serpiştirildiği, bu anlamda bir bütünlüğü olan şiir. İçerisinde ise “insanın çocukluk tek saltanatı”, “ Boş aklı buldu mu şeytan doluyor” gibi deneyimle, felsefeyle ilgili dizeler. Dolu dolu bir şiir. Tebrikler.
yazan ve hisseden yüreğinize sağlık
saygılarımla selamlıyorum.