(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜKÛT İNCİNİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜKÛT İNCİNİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vallaha bırak yazmayı okumasını bile herkes beceremez. Her satırı ayrı bir ustalık isteyen bir eser. Bu kaleme de bu yakışır zaten. Selam ve saygılar hocam.
Hep ağlattın beni, böyle bir ömür, Mesut mutlu edip güldürmedin ki Huzur bulmak için hep sebep vardır, bu işin sırrını bildirmedin ki...A.L
Merhaba değerli vede usta kalem Benim de 22 hecelik şiirlerim vardır. Ben kıtalar halinde yazmış ve adına bölünen, çoğalan şiirler demiştim. Bir şiirden 3 şiir çıkıyordu Siz beyitler halinde yazmışsınız. Bu harika çalışmanızı yürekten kutluyorum. Yalansız vede riyasız Şiirle kal, sevgiyle kal vede hoşça kal
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden yürekten süzülüp gelen harika duygularla yazılmış harikulâde güzellikte beyitlerdi kutluyorum tebrikler efendim. Yürek sesiniz dâim olsun her zaman. En içten selam ve saygılarımla. Cumhuriyet Bayramı'mız kutlu olsun.
Kalemine yüreğine sağlık değerli Dost. ________ DEĞERLİ ŞAİR __________ "Zorluk gelip kapınızı çalmasın Düz olsun yokuşlar güçlük olmasın Yürekten yan Nezehat Yıldız Kaya ; Faydalansın insan mahrum kalmasın _______ Resul Civcik"Ozan Resuli"
Ayrıca Cumhuriyet Bayramımız Kutlu olsun. "Cumhuriyet,yüksek ahlâki değer ve niteliklere dayanan bir idaredir. Cumhuriyet fazilettir. - Gazi Mustafa Kemal Atatürk "
Bir Selâm yolladım hemen alınız Sağlıkla huzurla Dost'ca kalınız.
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi çok güzel tesbitlerdi, işte en büyük Şair diye düşündüm, acıklıydı,sevgi ve özlem vardı, akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadem Dua ve selamlarımla.
Her beyit başka bir diyar, başka bir yolculuk. Şaireye dalıp çıktığı tefekkür aleminde ayak uydurabilmek pek te kolay değil. Ama nedense, kalbimiz, ruhumuz bu yorucu, muammalarla dolu yolculuktan hoşlanıyor, huzur buluyor. Değerli şaireye teşekkür eder, tebriklerimizi sunarız.
Her zaman uzak ufuklara dalar gibi bakar gözlerim bu sayfaya düşünce. Her zaman sızlatır içimi kelimelerin baş döndüren devasa boyutu. Şairin naif ve o deryalar kadar derin mizacına hayranlıkla bakarım ve en son bi vaaay be derim kendi kendime. Günümün Şiiri ve devasa yürekli şairini tebrik ederim. Takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Bir kadının duyguları konuştuğu an, düşüncelerine dokunabilir misiniz? Dokunamazsınız. Onun kendi gözyaşlarıyla ıslattığı kelimeleri vardır. Susamış yürek şebnemin derinliğine kim inip, hüzünlerine dokunabilir..
Ablam, o kadar içli ve güzel şiirler yazıyorsun ki, duygularının tüm ritimlerine dokunup, sana sarılarak yüksek sesle ‘’seni çok seviyorum’’ diyorum…
Ve seni her okuduğumda yüreğim sözcükleri dile dökemez, özleminle, seninle o derin sessizlikte dinlenir.
Tebrik ederim şairem Hepsi çok anlamlıydı ama son kıta sanki hepimize mesajdı tabi şairin duygusunu sadece kendisi bilir elbette Yüreğinize sağlık kutluyorum. Selam ve sevgiyle
Dilek pınarı tarafından 10/29/2021 7:51:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Daha nice güzel ve kalıcı şiirlere imzalar atmanız dileğimle...