Küllense de yaşam kara balın mavi sütü gibi acı ile. Havayı yumuşatan bir nefes aklınızda size iyi gelen bir misafir dudaklarınızda aralanmış bir tutam gökyüzü kanatlarınıza taktığınız bitimsiz sevgi Yüzünüzde güller açtıran yaşam iksiri aldanışlara meydan okuyan bir yürek Güzel konuşma dersi verdiren tecrübeler olacaktır. Enerji vampirlerinin enerjinizi emmesine izin vermediğiniz sürece..
O halde hadi kalk halkı göçmüş bir oba gibi durma orada. ışık değil midir çağlar boyu bizi besleyen dişi. Kalbinin akmasını sev yeter ki; döküldüğünü hisseden olsun. Zamanın soğuk mürekkebini beslesin yine kalemin. Kan bağın değil ama kafa bağın olsun dostların. Sevincin delişmen kuşlarını s/akla ölürken açık kalmasın gözlerinin korusu. Kelimelerden uç ormanlara Çek içine yaşamı kanın karışsın hayatın büyük dolaşımına. Koş koşabildiğin kadar saklanma bir Kafka öyküsünün arkasına. Rast makamında rastlantı olsa da diz çökme asla hiç bir ey/vallaha.. Mutluluk kum saatine su taşısa da..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çiçeklere Kur Saatini şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çiçeklere Kur Saatini şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer hocam harika şiirler zincirine yine altın bir halka önce bize okuma imkanı verdiğiniz için teşekkür ederim Şiirinizin benim zihnimde oluşturduğu karamsar olmamalıyız ümit var olmalıyız bizim insanımızın irfanı değerleri bizi koruyacak diyorsunuz bir nefes bir misafir mahir insan bazen öğretmen belki en önemlisi yazanlar ve şairler ......
Bu şiirde yolcu olmak ne güzeldi İnsanı giydiren bilgelik kokan Kokusuyla büyüleyen çok güzel bir şiirdi Yürekten kutluyorum Her kelimesi ağır Anlamı derin bir derya gibiydi
Ah ah! şu kuş bir rahat bıraksa yazacağım da kıyamıyorum onu itmeye:)
Bozuk olsa da saatler akmaya devam eden zamana inat, az da olsa doğruyu gösterdiği an vardır. Bu anı bilecek kabiliyet varsa insnda saatler kurulmasa ne çıkar? Yeter ki çiçekler ağlamasın. Zorluklara göğüs geren, sabrın doruğuna yerleşen Semud'a varamasak da içimizdeki umut yok olmasın...
Gece gündüzü gündüz geceyi takip etmekte. Hangisi önde, hangisi geride? Hiç yorulmadılar. Aynı umutla ardı sıra kavuşabilmenin hazıyla yandılar... Yılmadan beyaz karanfiller gibi hep açacağız inşallah veselam...
Şiiriniz daha çok ötelere götürecekken şu bendeki semud beni rahat bıraksa... Yüreğinize sağlık vesselam...
çek içine yaşamı kanın karışsın hayatın büyük dolaşımına koş koşabildiğin kadar saklanma bir Kafka öyküsünün arkasına rast makamında rastlantı olsa da diz çökme asla hiç bir eyvallaha mutluluk kum saatine su taşısa da..!
bu muhteşem şiiri yazan ve bizlere yansıtan Ferda hanımefendiyi cani gönülden kutlar nicelerine der saygılarımı arz ederim
DÜŞLER SIĞINAĞI tarafından 2/27/2021 9:23:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Saygılarımla.