bir tutam gül goncası yeni açmıştı daha gonca güller rağbetteydi ah! kıymışlar canına
sevgisinin ifadesiydi belli ki bir caninin bir başka caniye
Tanrım , nasıl bir sevgiydi ki bu oysa vazo da ölürdü çiçekler dalında salınmalıydı sevgiyle bağlar bahçelerde süzülmeliydi rüzgarlarla kokusu ki, dinginleşirdi ruhlar öylece
.
hem, o bir can değil miydi kıymak niye? bir çiçek bir kelebek bir ağaç bir bahçe bir orman değil miydi cennet?
ölürken ağaçlar çiçekler kuşlar ve kelebekler gülümseyebilir miydi insan yüreği? nasıl dayanırdı o vahşete? nasıl seyredebilirdi ki vazoda zavallının can çekişini ... …
.
yok yok önce insanlığı öğrenmeli azizim bir çiçeğin bir kelebeğin bir ağacın her şey olduğunu her canın bir amaçla var olduğunu anlayabilmeli hiçbir farkı olmadığını bir insanla bir çiçeğin ‘’ yaş kesen baş keser ‘’ denmiş ise dünya denen bu cenneti cehenneme çevirmek niye!
.
Sesini biz duyamasak da, Duyanlar var o çiçekleri ağaçları kuşları ve dahi, kelebekleri ahh ! edişlerini İnleyişlerini …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir tutam gül goncasına ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir tutam gül goncasına ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık Güzel Şiirinizi Can-ı Gönülden kutlarım. Yüce Rabbim nicelerini yazdırmayı nasip eylesin. Kaleminiz Kavi Gönlünüz abad olsun. Selâmlar Sevgiler.
yok yok önce insanlığı öğrenmeli azizim bir çiçeğin bir kelebeğin bir ağacın her şey olduğunu her canın bir amaçla var olduğunu anlayabilmeli hiçbir farkı olmadığını bir insanla bir çiçeğin ‘’ yaş kesen baş keser ‘’ denmiş ise dünya denen bu cenneti cehenneme çevirmek niye!
Üstat yüreğinizdeki şiar hiç susmasın. İfadede zorlandığımız nice yakışmazları akılsız hayvanlar değil ne hazinki akıllı dediğimiz insanlar yapmakta:((( Hayırla kalınız vesselam.
Bekleriz yolunu da gelmez senede bir gün o huzur ...
Evrensel aşk ‘a ancak hiç likten hepliğe uyanış yaşarsa insan kavuşur ya; bu her daim beklediğimizin kaderimiz olması ile gerçekleşmiyor; beklediğimize koşarak oluyor galiba...
Bireysel değil, bütünün hayrına düşünüp irdelemek gerekiyor en baştan. Ve o bütünün içinde her bir çiçek ve bocek de dahil olmalı. Yoksa gerçekten büyük yanlışlara düşüyor insanlık farkına dahi varamadan hem de. Değerliydi yorumunuz var olun. Selam sevgi ve mutluluk dileklerimle.
sevgi vede özlem vardı,akıcı ve anlamlıydı,
kutluyorum Üstadım Dua ve selamlarımla.