(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMAK... NE GÜZEL! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMAK... NE GÜZEL! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
diğer sitede de okumuş ve çok beğenmiştim... nasibe bakın burada da okumak kısmetmiş. onca meşakkatlere ve onca nankör bakışlara rağmen diyorum ki yine de yaşamak güzel. anlam dolu ve anlatım güzeli dizelerin mümtaz kalemine saygılar ve sevgilerle...
Şiirle nefes alan kalemler için, pandemi ortamında en güzel meşgale bu olsa gerek.
Kısıtlamalar yoğun, zaman da bol olunca sessiz sitemden buraya uzandik.
Gönül çağlıyor, kalem yazıyor bana da paylaşmak kalıyor.
Hakikatte, şiirlerim aynamdır benim. Bana hitap ederler. Nefsimi sorgularım... ve, her defasında "olmak" için çok daha yanmaya ve pişmeye ihtiyacım olduğunu farkederim.
Tek tesellimiz; hatasız kul olmadığı gerçeğidir.
Tek çaremiz; yeni güne yeni bir sayfa açarak mücadeleyi sürdürmek!
Hedefi gözden kaçırmadan!
Umut ederek!
Bugün de baktığım aynadan azar işittim.
Baştan sona haklıydı maalesef.
Azalır ümidiyle hüznümü sizinle paylaştım.
Şimdilik bir azalma yok.
Yorumunuz için teşekkür eder, hayırlı günler dilerim.