Hayat alışmadığım yerden yorma beni rüzgar esse düşecek gibiyim. Hayalet ağacına çivilenirken ellerim Bekleyişlerle büyüyen sevgimi harman yeri gibi sermiştim. Kadınsı gömleğimi sevgimle iliklemiştim. Kirli sarı bir gök yüzünden hep maviyi dilemiştim.
Yaşam geçirmiş sırtına irinden yeleğini karanlık adımlarını hissediyorum sırtımda. Kimsesiz kalmanın gel-gitleri arasında kabaran yüreğim vuruyor kıyıya. Namusunu dilinde taşıyanlar kargaşa yaratıyor hayatımda. İhbar ediyorum belliğimi kararsızlığın ortasında. Kasıklarında ülke kuruyor. gönlümün göğe vuran rengi. Sonsuz görünümler çırılçıplak Buluşturdukça kendi ışığında doğumla ölümü. Geğiriyor kaskatı kesilmiş bir türküyü. Ç/alıntılarla yaşadığım kim bilir bu kaçıncı sabah. Kime aittir yüreğim kış gelince sahi..!
Hangi şiirin filizidir öğrenilmeden yitirilen. Mutluluk dünlerim hoşça kalmayın emi. Nem varsa yitirmişim sözde yaşamdan. Cephanelik dolusu bakışı bir yastıkta saklıyorum taştan..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLULUK DÜNLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLULUK DÜNLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüzgar isimli şiirinize bakınca bir önceki şiirinize de bakayım dedim. Ferda'ca yazılmış Halil'ce anlaşılır mı? Halil anlayabilir mi? Mutluluk dünleri yarınlara sarkması en içten dileğim,.. Saygılarımla güzel şiirinizi tebrik ediyorum...