Sevgi ateşti ve körüklemek gerekirdi beslenmeliydi saygı, sevgiyle. Sevgi değer vermekti, en önemli hediye zaman ayırmaktı sevdiğine. Sevgi birbirine bakan değil birlikte aynı noktaya bakabilendi. Sevgi yokluklarda özlemi ve duyguları güçlendirendi. Sevgi güvenmek ve bu güvene layık olma duygusuydu. Sevgi her istediğimi yaparım değil sadakatli olmak tutkusuydu. Sevgi romantizmdi ve onu yok etmemeliydi. Sevgi üşüdüğünde örtmekti şefkatle üzerini. Düştüğünde kaldırmak zor günleri birlikte karşılamak, paylaşmak. Hastalıkta sağlıkta yanında olmak yanındayken bile özlemekti.
Yine de; Sevgi Alış-veriş değildi veriş-alıştı. Çünkü karşılık beklemeden verilen sevgi ister istemez çekim gücüne sahipti. Sevgi iyileştirip güzelleştiren ruha çiçekler açtırandı Sokağın kedisine köpeğine selam verdirendi. Sevgi iyilikti, dostluktu, emekti Sevgi sırtımızı dayayacağımız dayanak sığınacağımız bir limandı. Ve ne yazık ki seven; bir gün yarım kalacağını bilen tek canlıydı..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARIM KALMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARIM KALMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlığın ençok ihtiyac duyduğu duygu dagarcığı! Gel görkü ne satan var ne alan var. Oysaki Dünyayı ve insanığı kurtaracak tek olgu. Selamlar Sevgiler Şair Kardeşim.
Sevgi reçetesi gibi ne kadar güzel bir şiir...beğeniyle okudum gönülden kutlarım değerli dost sevgili Ferda hanım...yürek sesiniz hiç susmasın, ilhamınız daim olsun...dost yüreğinize selam ve sevgilerimle...saygılar... Ziya VAR.
Al yazmalım Selvi Boylum filminin final sahnesini şiir tadında mısralara işlemişsiniz. Evet sevgi söylemesi kolay yaşaması zor bir denklem. Bile bile lades , seyrettiğin filmi tekrar izlemek belkide, bakalım bu sefer değişecekmi son diye. Sevgi bu derece büyüyor ama ne yazıkki sevgiler büyüdükce insan küçülüyor.Kıskançlık,sadakat,sahiplenme ve sonu gelmez kapılar haps ediyor bencil karanlıklara. Evet sevgi neydi ? bir düşünürün söylediğini uyarlarsam "Seviyorum öyleyse varım, yoksa varım çünkü seviyorum mu? Sevgimi insandan,insan mı sevgiden doğar? aklımda deli sorular... Belkide Sevgiyi bu derece çekici kılan da bu KOCAMAN BİR BİLİNMEZLİK ...Yüreğinize kaleminize sağlık
Çok güzeldi,sevgi ve özlem vardı,yüreğine sağlık Üstadem ,
ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla