Yağmur pelerinim yok Kış ağacının üzerinde Yankılanan şarkıda Sürgün hayatların Nil’den Fırat’a kelebeğiyim
Ezilmiş kadın Yıkılmış kuleye benzer Kör sözler başlığını çıkarıp Hücremde yankılanan Vadilerde yürüdüğümde Ellerimde ölgün papatyalar Müjde beklerdi
Adımı seslenen sokaklar Sana doğru koşuşturmamı gördü Seni çok sevdik Dillendirmedik sevgimizi
Çise yemiş dağ lâleleri Göğsüme düşen gözyaşımı gördü Özlemin büyük günlerini Uykuda ağlayışlarımı Toprağa tutunmayan köklerini Engellenemez arzularını yaşadı
Darmadağın özün Düşlerin bahçesiz ‘Kızıyorum’’ diyen sözlerin Kendi uyanışını arar Saklandığımız şiirler kör değil Yolcu tökezleyip düşse de Hükmü kendi elindedir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİSE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... sonra bir yağmur yağıyor, ıslanıyoruz. lale'ler, nergis'ler. üşüyoruz çokça insanlığımızdan, yağmur kadar işe yaramamanın kederiyle. son oyunda perde denilen insan olarak kapansın derken seyircisi olmaktan gurur duyacağımız bir film istiyorum kendimce, sonrası hüküm olsun, başım gözüm üstüne...
Darmadağın özün Düşlerin bahçesiz ‘Kızıyorum’’ diyen sözlerin Kendi uyanışını arar Saklandığımız şiirler kör değil Yolcu tökezleyip düşse de Hükmü kendi elindedir...
ÇİSE Şiirini beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...