Harika otantik saygı uyandırıcı bir ciddiyetle Taşıdığın yüreğe göre yaşıyorsan Hergelenin biri gelip seni basamak yapıp aşağılara çekmek isteyecektir..
Naziksin diye sabrınla sınansan da Eylül gibi dökülüp rüzgarın maskarası olma. İşte o an ; duygularına fren takıp sınırlarını çizmelisin. Zira ’’verilen her taviz seni kırılgan karşındakini daha cüretkâr yapar.’’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çiz Sınırlarını şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çiz Sınırlarını şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat ve yaşama dair bir ders, bir nasihat mahiyetindeki dizeleriniz çok güzel ve anlamlıydı...beğenerek keyifle okudum gönülden kutlarım efendim...ilhamınız daim olsun...selamlar...Ziya VAR
Bu ziyaret ikinci gelişim! İlk geldiğimde içimden geçenleri, şiirin çağrıştırdıklarını yazsam mı yazmasam mı ? Kuşkusu öne çıkmıştı. Sonra, dedim ki demirden korksak Cumhuriyet Trenine binmez Anadoluyu karış karış gezmezdik :)) Abartıyor muyum? Ancak Şair bilir diyorum, İçimdeki sese kulak veriyorum. " Çiz sınırlarını" Benim kulağıma Cumhuriyet kadınlarına diyor di ki: Sen tek başına bir insansın. Bir er kadar özgür, Anayasa ve kanunlar önünde eşitsin. Hatta bir adım öndesin. Kulak asma, doğma fikirli, çağı cahiliye döneminde duruyor zannedenlerin, söylediklerine. Kimseye Taviz verme! Atatürk Diyor ki; Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürüklenmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın.”
“Dünyada her şey kadının eseridir. Kadınlarımız eğer milletin gerçek anası olmak istiyorlarsa, erkeklerimizden çok daha aydın ve faziletli olmaya çalışmalıdırlar.” Saygılarımla.
Zira ’’verilen her taviz seni kırılgan karşındakini daha cüretkâr yapar.’’
Evet can şairem ne yazık ki insanlar kibar ve nazik olmanın düş kırıklığını hep yaşarlar ve bunu yaşatanlar kendilerini akıllı onları saf sanırlar. İşte kibarlıktan anlamayan bu gibi kişilere sınırlarınızı çizmek de en doğrusudur, yoksa şiirinizde de belirttiğiniz gibi yaprak yaprak dökülür ve savrulur gidersiniz... Eylül'ü ne güzel bir eşleşmeyle anlatmış kaleminiz harikaydı... Yürek sesinizi gönülden kutluyorum. Sevgiyle...
her şey büyülüydü dost müzik bile büyülü de bir şiir anlam ve vurgularıyla mert dürüst olanı yaralayan bravo kutlar sevgiler sunarım..kal esenlik içinde...
İşte bende tamda ondan bahsediyorum; ben kandi açımdan düşünüp diyorum ki: yüreğin güzelse her türlü üzülürsünüz neden sevdim diye bile üzülürsünüz.. gönül bazen ferman dinlemiyor keşke mantığının dur dediği yere yüreğiniz gitmese, şiirdeki gibi😉🌷