Umut denilen ulaşılmazlık yer ile yeksan oldu gökyüzünde. Emekledi yüzümde şekiller istemsizce. Öfkelenip satırlara vurmak istedim bir yarısı bin kere boğuldu yaşamın. Yargılandı bütün pişmanlıklar taziye günlerinde. İçimi acıttı geride bırakılan telaşlı adımlar Yüreğimde büyüdü kara bir leke. Islanan çocuklar kadınlar . Çaresizlik içinde babalar. Bir ellerinde çanta diğer ellerinde poşetleriyle sorular sordular gözlerimin içinde. Su dövdüm havanda çözüm bulmak istedikçe..
Kimin için savaşmıştı bunca insan kimin için ölmüştü pisi pisine. Kimdi insanı insana kırdıran..
Yağmura küskün çorak bir toprak gibiyim. Dudaklarımı boğan bu çığlığı bilmem daha ne kadar sustura bilirim..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIĞLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIĞLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Edebiyatdefteri.com'un değerli sairi, Sevgili kardeşim sayın: Ferdaca. Şiirinizi okudum ve beğendim. Gönülden tebrik eder her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını dilerim. Ne mutlu ki; Dünya Şiir Günü, Miraç Kandili ve Nevruz Bayramı aynı güne denk düştü. Dünya'da, güzelliklere, dostluk, kardeşlik ve barışa vesile olsun, hepimize kutlu olsun. Şiir, sanat ve hayat yolunuz su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık ve engin ufuklara olmasını diliyorum. Hep birlikte, sağlık, mutlu ve başarı dolu nice yıllara... Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
ben kimin için öldüm anne ben kimin için öldüm... aklımda cevap bulamadıklarım saklımda kaldı anne şimdi adım şehit kimin için can verdiğimi bilmesem de
önce saçlarım tutştu anne sonra karanlıklarda kaldım kan sızıyor kara toprağa kardeş can yanıyor anne ateşten örtüler seriliyor yaralarıma şimdilik yaralıyım yaşarsam gazi denilecek adıma kimin için can pazarındayım anne söylesene anne güneş yeniden doğacak mı....
rahmet olsun şehitlerimize acil şifalar yaralı gazilerimize.... ulusumun başı sağolsun
Şiirinizi okudum ve beğendim.
Gönülden tebrik eder her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını dilerim.
Ne mutlu ki; Dünya Şiir Günü, Miraç Kandili ve Nevruz Bayramı aynı güne denk düştü. Dünya'da, güzelliklere, dostluk, kardeşlik ve barışa vesile olsun, hepimize kutlu olsun.
Şiir, sanat ve hayat yolunuz su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık ve engin ufuklara olmasını diliyorum.
Hep birlikte, sağlık, mutlu ve başarı dolu nice yıllara...
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.