Yeni bir seyler yazmalı karalamalı satırları.. lakin kalmış üç beş kelime elde avuçta .. yetinmemeli olanla .. karıştırmalı cepleri belki bir aşk acısı sıkışmıştır astar deliğine.. belkide bir sevda masalı. kalbin üzerinde gömlek cebinde.. etrafada bakmalı dökülenleri toplamalı toplamalıda bilmemki nerden başlamalı .. masa altına sinmiş çocukluk anıları bakıyor bir yandan ergenlk anılarıysa salakça sırıtıyor jöleli saçlarla banyo aynasından.. diğer tarafda kuru bir gül sarkıyor kitap arasında raflardan kimbilir hangi kalpde soldu kurudu mazide yerini aldı.. hatırlanmak istiyor gibi kesin lise yıllarından.. onuda yazmalı üzmemeli.. aranmaya devam.. dokunmuşken kitaplara usta şairlerdende çalmalı bi kaç kelime ne çıkarsa bahtımıza diyip çevirmeli sayfaları kimi demiş sevdalar yokuştur kimileriyse sevda kuş misali.. ah o sevdalar yokmu sevdalar olmasa ne olurdu şairlerin hali.. ama yinede sinmedi içime bize uymadı kelimeler çalmaya değmez zaten sevda dolu heryer.. belkide çıkıp gitmeli . Zengin muhitlerde şansımızı denemeli zengin dediysek cafcaflı görünen binalar değil arnavut kaldırımlarında aranmalı maç yapan çocukların içinden geçerek inmeli aşiyana.. çekerken boğaz kokusunu derin derin simitçiye üç kelime sipariş etmeli sonra iki kelime, çay yanında.. yudumlarken bir yandan sandalları izlemeli.. sandallar dedik ya .. sular durgunlaşır birden boğazin şairleridir geçen bilir sahillerden.. başında özenle yazılmış üç kelime kıçındaysa beş.. okuyan hüzünlenir deniz kokusuysa meyhanedir beleş.. kalkmalı salınmaya devam sahillerde.. bir kamyon geçer belki önümden bir minibüs yada taksi sandallar şairleriyse boğazın..onlarda yolların piri alıştık çalmaya madem .. bir kaç kelimede kamyon kıçlarından yürütmeli.. çalmalı ordan burdan üç beş kelime varsın olsun hırsız desinler amaç belli.. hem iyi hal indirimi olur belki göze almalı mapus damlarında 3 gün sigara tüttürmeyi.. avluda dolaşırkende üç beş kelime bulursak ya.. velhasıl kelam karalamalı satırları.. yazmalı bir şeyler ..boş durmamalı..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.