herkesin sakladığı birşeyler vardı her dik duruşun yaslandığı sırlar her nefsin yutkunduğu kimi zaman ardına aşikar dağların kimi zaman cepteki kağıda zincirli iki satır kimi toprağa gömülü kimi kafasına kimi kalbine kasoa izin vermeyen düzeni devam ettiren sevdiğini sevdiğinden kendini kendinden saklayan korkuya mahal olmayan öfke girdabına duvar saklı renklere bulanıktı kusursuz duran hayatlar..
bahaneler kaosdan kaçışa sebep kelimeler tebessüme saklı dudaklar suskun kilidinde eller bağlı..gözler kaçkın .. yanarsa yansın cesaretini söndüren yok oluş korkusu biterse bitsin sonrası sessiz uğultu giderse gitsin ardında keşke döngüsü.. sessiz bir film oynar sahne arkasında herkes hararetli ..gömme derdinde kimi toprağa kimi kafasına kimi kalbine.. masum değildi belki insanoğlu lakin kargaşaya izin vermeyen cesareti düzeni devam ettiren rolleri vardı korkusuzca sakladıkları.. kaos dan kaçışa sebep..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.