bir yaprak daha süzüldü sessizce ..gözleri önünde sonbaharı hatırlatırca içten içe sinsice vakit akşam takipte sessiz bir ayaz loş esinti çapraz sorguda pembe yanaklara yol almış dişisi hormonla dolu avazı kadar erkişi .. soğukmuş kimin umrunda ısınmakda lazım acemice planlar sarılmaya bahane aramakta yolları uzatma çabası bir yanda gecikmiş bir hikaye düşüncesi peşi sıra.. vakitsiz düşendi güz cemresi nasıl yaşancak bilemedi ne leylası ne erkişi.. mevsim sonbahar güneşi nazlı ürkek bedenler çekinceli gözler lakin sarıldıkça sivrildi dürtüler sonrası malum dile geldi ürkek cılız bir ses sevişsekmi dedi erkişi duymazdan geldi leylası. pembe yanaklar kızantıda.. nası olcak düşüncesi. peki dedi o vakit sarılalım film izleriz uyuruz öylece.. sabah ola hayrola uyanırız belki gözgöze .. vururuz kendimizi yollara yollar yatağımız dökülen yapraklar yorgan gezmeler sevişme olur dedi ..erkişi. ikinci bahar bu olsa gerek düşüncesi oysa daha ilk bahardı sadece geç gelmişti.. belkide ilkti ve son. hoşdu.. son bahar düşüncesi bu son bahar olmalı ardından güzel bir kış gelmeli sonrası sessizce kapanmalıydı sahnesi.. ama bu gün yaşanmalı yolları uzatmalı çıkmaz sokaklara dalmalı. diye düşündü erkişi.. aklına düşen herşeye varım dercesine gülümsedi güz cemresi..dişisi.. herşeye bedeldi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.