dur bir dakika kalmalısın belki.. sanırım gitsen iyi olur.. gitmelisin bence ..
uzat ellerini hadi dola boynuma son kez..sarıl yada boşver tamam.. sok cebine..
otursanmı bilemedim yamacıma usulca bir film izlesek .. olmaz ama uzak dur. iyi belkide böyle..
baksanmı arsızca gözlerime, hipnoz silahını kullansan.. kavursan içten içe avuçlarında ufalasan yok yok dön arkanı ve git .. ama dur ..durmalısın belki yada bilemedim ..kaldır kıçını kımılda bakma ardına çıkmalısın dışarı ama tam çıkma . yarım çık. kalcak gibi .. toplamalısın sana dair ne varsa yada dur.. bırak son kullandığın mendili..
derken ... karıştı herşey yine sevdiğim senmisin gerçekte yoksa düşlerimdeki senmi bilemedim sen git/sende düşlerimdeki sen kalsa olmazmı diyesim var .. ama diyemedim..
hırsızsın her anımı acımasızca çalan belkide katil.. duyguları delik deşik paçavraya sokan.. gitsen koskoca duvarlar peşinden yıkılcak kalsan avuçlarında ben savunmasız bir oyuncak.. sorsan düşlerim gebe her an doğuma hazır tutkuyla sana yoksan sancılı her doğum.piç olcak gibi duygular ardı ardına.. düşlerimdeki sen/in dehşetli öfkesi sana. aynı bedene sığmıyorsunuz lütfen anla.. düşlerimdeki sen /sen olupda bürününce ete tırnağa gitsenmi kalsanmı bilemedim.. sen git de düşlerim kalsın..diyesim var.diyemedim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.