gülüşüne neler yazardı izlerken seni yerinde dursa şu hafıza .. bakışına neler söylerdi kimbilir konuşabilseydi şu garip karşında.. yaprakları kanat , bulutları döşek yapardı belki bir tutabilseydi elini..
eh söylendikçe anlamsızlaşan beyhude klişe düşünceler bürünüp kelimelere çeksede sotede kendine elaleme kanıp basite indirgemekte vardı elbet.. o da etten kemiktendi lakırtısıyla dokununca geçer dedikleri .. et ete değince malum salar kendini lakin ne bir kimyaydı, fütursuzca kaşınan bedende etkileşen tüm formülleri anlamsız kılan.. ne de bir edebiyat, gözlere kilitli söylemli kudreti buğulu ses tonuna saklı dört satırlık kelime yığını şiir bozuntusu..
sadece rüyaydı fısıltısını göremediğin.. sana ait değildi.. sende aşk. zihinde saklanan ..vahşi bir temel içgüdü belgeseli.. uyanmaya korku salan.. boş adam itelemesine sebep ..öylece baktıran..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.