bir adım ötedeydi, vazgeçtiğin yerin.. bir adım ötede susup konuşmadığın.. dostların ötede görüp selam veremediğin. mutluluk keza öyle bir adımlık mesafe uzandığında dokuncak gibi olduğun ama vazgeçtiğin.. keşke konuşsaydık ,iki kelime daha korkmadan yanlış anlaşılmakdan yada yazsaydık iki satır şiir avazımız kadar fısıldasak bir kaç kelam şarkı anlamsız kelimelerle yürüseydik öylece iki adım daha. dediğinde.. gölgeler ardında izlerken koklayacak kadar yakın dumanı içinde lakin bir adım ötede kalmış
keşkelere dadanmış.. olmak...
pencereden bakmaktansa oyuna katılsaydın keşke.. elalem ne der’e takılmaktansa dokunsaydın doya doya keşke.. kar kaplı gecelerde sende otursaydın sahilde keşke.. öyle dans edilirmi diye küçümseyeceğine çıkıp rastgele sallansaydın sende keşke.. işine hayatın gibi sarılmaktansa hayata işin gibi sarılsaydın keşke...ler..
fakir düşüncelere bir damla serinlik yarın bir gün tekrar bir yerlerde ..belki.. yok artık... bi çuval misketin olsada o çocukça heyecan.. bi çuval kelimelerin olsada o ergen duygular.. bi çuval paran olsada o arzular o şehvet.. o sağlık.
gözündeki perdeyi aralasan ışığı vuracaktı yüzüne elbet.. sinmişliğin kapısını aralasan../ da.. artık bir adım geride kaldı.. hayat.. dönüpte söyleyemediğin..bakıpda dokunamadığın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.