yılların birikimi var zihinde takılcaktı elbet bi yerden dile patlamaya meyilli kelimeler zıpkın misali ucunda kalemin.. tamam yeter yazmayalım desekte kağıda dökmeden kafayı boşaltmak kolaymı öyle..
neler gördü neler bunca sene bu gözler ha diyip silinmiyor hafıza tamam delidir deyip geçmek de var ama utanmaza , gizlisi saklısı yok arsıza ağzına sağlık demek o kadar kolaymı öyle
bunca sene istiflendi durdu öyle ha demekle değişmiyor düşünceler tamam kimbilir ne sebebi var bilinmez ama hırsıza hırsız demeden hayrını gör demek kolaymı söyle
karıştı gitti şermi beşermi insan evladı bu aklı şaşarmı özgürlük deyip açıp saçarmı modern çağdayız deyip geçmekde var ama donsuza da donsuz demeden geçip gitmek bilmem kolaymı öyle..
saygı yoksa hak hukuk nereye kadar sanki dünyada kadın erkek savaşı var toz zerresini dağ yapıp geri adım atmayı yenilgi sayanlar yuva yıkmak bu kadar kolaymı söyle..
çok kazancam diye kat üstüne kat çıkanları azcık yer açmaya temeli unutanları yıkılınca yaptıkları kadere bağlayanları görünce sövmeden durmak bu kadar kolaymı öyle..
kibire kabir azap gelir insan arar şehvedi vaad verir kulaklar tıkalı gözleri boyalı göğe çıktığını sandığın an uçurumdan attığı andır .. göz göre göre uçuruma çıkana üzülmemek kolaymı söyle..
ergenlik geldi kalp hızlandı yar dedi gençlik geldi yürek alevlendi vatan dedi yaşlılık geldi toprak çağırdı hayat dedi günü gelince gitmek gerek deselerde arkana bakmadan gitmek kolaymı öyle.. vedanın ardından susup bakmak öylece kolaymı söyle..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.