Ey Leyla’nın, Aslı’nın mirasçısı Süheyla! Hep koşarım peşinden yetişemedim hala, Bir gün olsun susmadı yüreğimde vaveyla, Kar yağdırma baharda, sevdamın dallarına, Sevgi merhamet değil, sar beni kollarına.
Bülbüller yıllar yılı feryat ederken güle, Bir kez dönüp bakmamış gül zavallı bülbüle. Taşlaşan yüreğine ne yapsam da nafile, Kar yağdırma baharda, sevdamın dallarına, Sevgi merhamet değil, sar beni kollarına.
Sensiz yanan yüreğe, her gün hare vuran sen, Abı hayat diyerek, zehri yâre veren sen, İnim inim inletip, pare pare kıran sen, Kar yağdırma baharda, sevdamın dallarına, Sevgi merhamet değil, sar beni kollarına.
Gözümden damla damla inerken yanağa yaş, Bu çileyi çekecek her aşk ile dönen baş, Ömrümü tüketirken inadın yavaş yavaş, Kar yağdırma baharda, sevdamın dallarına, Sevgi merhamet değil, sar beni kollarına.
Nadanlar nerden bilsin, derdini ehli dilin, Bülbülü şeyda bilir, hicabını al gülün, Dili olda söylesin, şu karşıki sahilin! Kar yağdırma baharda, sevdamın dallarına, Sevgi merhamet değil, sar beni kollarına.
Candan aziz ne varsa, yollarına sereyim, Makberim ol gel benim, vuslatına ereyim, Hiç olmazsa toprağa, kollarında gireyim, Kar yağdırma baharda, sevdamın dallarına, Sevgi merhamet değil, sar beni kollarına.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON ÇAĞRI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON ÇAĞRI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biri diğerinden Şiir deniyor ve gözleri ruhu okşuyorsa galiba gerçek Şair diyorlar Ozanıma yorum yapmak hepsi bu..güzele güzel demek hem de bolca iltifat etmek tebrik etmek çok kutlarım Soyudur Hocamı..selamlar...
Hece Şiirinde mükemmel yazanlar serbest şiir de de çok başarılı oluyorlar çünkü serbest şiiri de böyle başıboş rastgele yazmıyorlar duygu yoğunluğu zaten var fakat serbest şiir dede bir tema akış olmalı bu şiir mükemmell bir örnek olmuş Tebrikler teşekkürler selamlar
Türkü tadında duygu dolu harika bir hece şiiri okudum, Bu güzel eseri ve değerli kalemi yürekten Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarla, nice duygulu şiirlere.
Sensiz yanan yüreğe, her gün hare vuran sen, Abı hayat diyerek, zehri yâre veren sen, İnim inim inletip, pare pare kıran sen, Kar yağdırma baharda, sevdamın dallarına, Sevgi merhamet değil, sar beni kollarına.
Güzel bir şiirdi beğeniyle okudum. Şairimi KUTLUYORUM. Nice güzel şiirlere...