Hüznümün mateminde gözümden damla damla, Akarken gözyaşlarım seni andım dün gece! Şifa bulur belki de dertlerimiz hengâmla, Ayrılık ateşiyle yine yandım dün gece!
Geçti lale devrimiz savurduk ömrü düne. Peşinde sürünerek zar zor geldim bu güne. Sevenlerin arzusu kavuşmak sevdiğine, Seni gönül hanemde benim sandım dün gece!
Yaram sevda yarası ruhumdadır sızısı, Belki de böyle imiş ikimizin yazısı, Bazısı Kehkeşan’da dibe vurur bazısı, Sana serenadını sensiz sundum dün gece!
Hüzünlü bir akşamın buz kesen nefesinde, Dondu tüm hayallerim gönlünün kafesinde, Çile doldurur sinem şimdi aşk mahbesinde, Aşkımızı beleyip tuza bandım dün gece!
Bir söğüt gölgesinde kurşunun değdi dile, Yar sinende ölüme terk ettin bile bile, Dönülmez bir yoldayım artık her şey nafile, Bir gassalın elinde hoyrat yundum dün gece!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜN GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜN GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüzünlü bir akşamın buz kesen nefesinde, Dondu tüm hayallerim gönlünün kafesinde, Çile doldurur sinem şimdi aşk mahbesinde, Aşkımızı beleyip tuza bandım dün gece!
Güzel bir şiir okudum. Şairimi KUTLUYORUM. Nice güzel şiirlere...
Sunulan düşündürücü ve ders alınması gereken dizeler… Beğenerek kutlarım... Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz... ..................................... Saygı ve selamlar..
Her zaman ki güzelliğinde eser
Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten
Sağlıcakla