Yorum yapan, okuyan, beğenen yüreğinize ve bir annenin gözleri ile bakan şairliğinize ve elbette seçki kurulu emekçilerimize anne kalbi güzelliği ile teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yaşamak güzel be annem... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yaşamak güzel be annem... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anne gibi bakabilseydik hayata hem bir çocuğun özlemiyle anneye hayat ne güzel olurdu, hayat ölümsüz dünya pembeden bir renk günün seçkisine sonuna kadar layık olan şiirinizi kutluyorum selam ve saygılar
Selâmlar gönül dostu. "Bir annenin gözüyle bakmak,bakabilmek hayata,..." Ömrünüz bereketli olsun üstadım.Kaleminiz her daim yazsın güzellikleri. Saygı ve selâmlarımla.
"ama işte çocuklar bir annenin gözleriyle bakmayı öğreniyorlar
herkes kendi payına yaşar ve ölür bu dünyada..."
Finaldeki bu üç dize şiirin yazılış nedeni gibi, şair bu cümlelerle koymuş noktayı. "Bir tek annem olsun, bana bir şey olmaz!..." diyen şairle eşleşen temalı şiiri ve hak ettiği takdiri kutlarım.
Hakikat tek yoldur Hak ise tek bir Biz cihat yolunda dillerde tekbir Bu Hak davamızda kalsak ta tek bir Durmak yok Hak yola devam Mehmedim Pes etmek mi; deki daha ölnedim =========================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Mutluluk mavi ćocuk mutluluk bu tebrik ederim anneye yazılan her şiir güzeldir özeldir Bak uzuun bi aradır ilk kez bir şiire yorum yazıyorum Demek ki okuyunca kendimden bişiirler buldum kalem kelamı bulmuş Şiir olmuş hayrolmuş İyi de olmuş Mavi mavi Şiir sahi . Bu arada şiirim nadasta Inziva bekleme demlenme de diyebiliriz buna Acımadan döneriz belki şiire tekrardan
Şiir ekleme aralığımdan bellidir Okuyamadığım yorum yazamadığım hatta yorumuna karşılık veremediğim arkadaşlar hak helal edin Hayra kalın cümleten Şiirle...
maverayailkyolcu tarafından 6/26/2019 2:51:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
hiç bir tat ana tadında değildir usta elleri yaptığı yemeğe baldır, alın teri yavruya şifadır bu güzel şiiri günün şiiri olarak görmek isterim kutlarım usta kalemi
Sevdiğim İkinci Kadınsın Sen İlkini sevmeye mecburdum Çok iyiliği oldu bana Ve hayatımda hiçbir mecburiyeti onun kadar sevmedim Sevdiğim ikinci kadınsın sen İlkinin yerini alman mümkün değil O öğretti bana sevmeyi O öğretmese sevemezdim seni bile İnan o tuttuğu için ellerimden Yürümeyi öğrendim, koşabildim sana Onun gözlerine benzediği için gözlerin Alamadım gözlerimi senden Sana aşığım, seni seviyorum Sevdiğim ikinci kadınsın sen Hayatım boyunca omzumda taşıyorum onu Ve sen her sabahımdasın Kıskanma Alfabede bile senin adının baş harfi ondan sonra gelir Kalbim şimdi senin Onun kadar sev beni yeter O doğurdu, sen öldürme..
der ya hani - Ceyhun Yılmaz... işte eyle... size bi tebessüm borçluyum çok teşekkürler saygı ile...
☾✫Merhabalar Saygı değer Kalem. Analara CAN gurban.Hakları ödenmez Usta. İlhamın bol Kalemin Kavi olsun.İnşallah. Canı gönülden kutlar tebrik ederim. .......................... Selam ve Duâ ile.