(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
fidan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
fidan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nice mutlu yıllara derken, mazimize uzanan o yürek yaramız kalıyor nedense çocuklukta, gençlikte. Değerli şairin kendine has tarzıyla kaleme aldığı müstesna dizelerdi.Tebrik eder, saygı ve selamlarımı sunarım.
Çok güzeldi, mutlu yıllar, ,gönül insanı vefalı dost,harıklıydı, sevgi ve iözlem vardı,Hakikat vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
bir ninni söyle ırmakların sesiyle savursun eski hüzünleri sevdası orman gülü kokan nefesiyle
bak işte büyüdük bir fidan hevesiyle...
Bir ağaç düşünün her şey bir tohumla başlar, eker bir anne şefkatiyle bakar büyütürsünüz fidan olur ve dal budak salar kocaman bir ağaç olur, Tıpkı biz insanlar gibi ömür de böyle bişi doğmak büyümek ve serpilmek gbi. Bu meyanda kaleminizden çok güzel bir şiir okudum. Nice mutlu yaşlarınız olsun dileğiyle. Tebrikler yürek sesinize.. Sonsuz saygılar...
Sağlıklı Mutlu Sevdiklerinizle birlikte Nice yarım asırlara Mavi çocuk! Cahit Sıtkı Tarancı, "35 Yaş Şiiri Kadük oldu :)) Rahmetli Ertuğrul Akbay 75 yaş yolun yarısı diye kitap yazdı. Bir de Kendini lider zannedenler TC adil yönetse, milleti askıda ekmeğe muhtaç etmese, İnsanlık ölümsüzleşecek. Anlamlı şiiri yazan yürek ve kalemi kutlarım. Sevgilerimle.
Doğmakla bitmiyor ki... Hakkını vererek, sindire sindire, adam akıllı yaşamak gerek. Ve böylesi şiirlere ilham olabilmek...
Her adımınızın eksilmeksizin fidan hevesinde olması, her nefesinizin orman gülü kokması, günlerinizin içi coşturan türkü tadında geçmesi dileklerimle kutlar, nice yaşlar dilerim ustam.
Saygılarımla...
uykusuzadam tarafından 4/20/2022 3:23:06 PM zamanında düzenlenmiştir.