(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
toprak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
toprak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Toprağımın rengi haki Kış yaz, renkleri hep baki Salınır dururlar ta ki Yaprağın dökene kadar
Toprak bizim öz yurdumuz zamanla insan toprağa daha bir hasret ve özlem duyuyor ve hep toprakla haşır neşir olsun istiyor, ben şahsen öyle hissdediyorum... Çok güzeldi değerli dost kalem. Tebrikler duygularıma hemhal olan dizelerinize. Sonsuz saygılar...
Çocuklar da toprağı sever.Topraklarda yalın ayak koşarlar.Negatif enerji toprakla ortadan kalkar.Toprak hayat bahşeder kendini sevenlere.Doğa enerji verir toprakla irtibatını kesmeyenlere.Betonlaşan dünyada hasret kaldık toprağa..Bir muhalif yel eser name sunar yaprağa.Sağlıklı günler diliyor ve Üstadı selamlıyorum.Saygıyla.
Canlanan, değişen, üretendir.
Börtü böceğe, bitkiye meskendir.
Tabii bir de topraktan geldik , toprağa döneceğiz.
Anlamlara boyut açan şiirinizi kutlarım.
Saygılarımla.