Yolsuzluğun üstüne sümen serenlerin de Borsa, faiz, dövize ivme verenlerin de Böyle şahitlik etmiş, hacı erenlerin de Bebesine sorsanız hortumculuk iş olmuş
Yalan dolan işlere Devlet diyenlerin de Vatanın evladından haraç yiyenlerin de Hak özünü bilmeden hırka giyenlerin de Anasına sorsanız haram yemek aş olmuş
An biter güneş yiter başlar zamansavaşı Hep ölüm gelip almış kim kapacak lavaşı Bi bak en uyanık hangimiz kim en yavaşı Babasına sorsanız ol cehalet baş olmuş
Bu şiir böyle gider bitmez ruhunda sızı Hak getire Dünyaya, doyurmaz ki arsızı Yeni yetme soytarı kalemimin hırsızı Efradına sorsanız Vatanı bomboş olmuş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir-i hece... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir-i hece... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ustayi ve eserini cani gonulden kutluyorum biz sairler gonul insanlariyiz lakin ozellikle suriyeli multeciler her anlamda agir geliyor keske bir dortlukte bunuda isleseydin sayhilarimla
Kanayan toplumsal yaramıza,özümüze nasıl da sırt dönüşünüze,.. sayamadığımız daha nicelerine tercüman olmuş bir başyapıt.Üstadımı ve o engin gönlünü tebrik eder,saygılar sunarım.
Bu şiir böyle gider bitmez ruhunda sızı Hak getire Dünyaya, doyurmaz ki arsızı Yeni yetme soytarı kalemimin hırsızı Efradına sorsanız Vatanı bomboş olmuş... ...... Yaşam güncelini konu alan bir eleştirel şiir okuduk gönül defterinizde. Yürek sesiniz toplumsal yozlaşmalara öylesine açılım yapmış ki hayran olmamak elde değil. ..... Özgür ve cesur yüreğiniz, güçlü kaleminiz hiç susmasın değerli yazın dostum. Selam ve saygılarımla kalın.
bir kalem yazmış derin sorusu biraz serin şahlar suyu içer de kesmez hortumu verin bir ilahi sualdir sorulur perde gerin kaynağını sorsanız pınarı zehir olmuş.
Kutlarım şiiri ve şairi biraz az, biraz sert ama çok güzel olmuş ! Bu pınar çağlayacak.
Saygı ile.
Yorgun Bakışlar tarafından 6/20/2019 10:49:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiirlerimizi bazen can sıkıntısından, bazen kederden, bazen sevinçten yazarız ama Sayın Şair, asmadan önce yine üzerinde azami dikkati gösteririz.Şiirinizi dikkat ve hazla okudum.İlk iki kıtanın (de-da-dahi) anlamını taşıyan "de" eklerini bitişik yazdığınız kelimelerden şayet ayırırsanız, anlamın izahını tam taşırlar.Hatırlatmakta yarar buldum.Tebrik ve selamlarımla...(Aksakal)
Bana göre çok başarılı bir hece ufak bir gözden geçirilse ...DEVAMI DİLEKLERİMLE
savaşı yarışı.._______* yavaşı
iş-ı aş -2 baş-3 ...-4 ? uygun bir kelime dördüncü kıtanın son dizesine ..
Dördüncü kıta da bu düzen bozulmuş.
Efradına sorsanız Vatanı (*) olmuş...buraya da uygun bir kelime geldiği an hece tamamdır.(ama ilk hece olması itibariyle çok başarılıydı ..tebrik ederim .
Bu şiir öyle gider bitmez ruhunda sızı Hak getire Dünyaya, doyurmaz ki arsızı Yeni yetme soytarılar aleminin hırsızı Efradına sorsanız Vatanı bom*ok olmuş...****?
saygılar
Funda Filiz KOTAN (Birsel tarafından 6/20/2019 12:13:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Duygu varsa kalem yazar kalbe ilham gelir ise Bilgi varsa cahil susar eğer haddin bilir ise İlim irfan bir deryadır yazdıklarımız damladır Damlalardan yağmur olur Hak rahmeti olur ise ----------------------------------------------------------------- Edebiyat defterinin kıymetli şairini tebrik ediyor Başarılı ve güzel şiirlerin devamını bekliyorum
Fikrimin bir yanı alev kırmızısı Bir yanı güvercin kanadında ak Ey özgürlük! Seni büyüten benim Zihnimin kundağına bak.... Ozan Ali AYDIN' ın EY ÖZGÜRLÜK ŞİİRİNDEN
selamlar sevgiler