(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiirbaz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiirbaz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:Yaz Şairim yazki aşkı okuyanlar mest olsun :::Muhabbet dolsun gönüller cümle küsler dost olsun :::::Kul kalbini kıranlara bir uyarı rest olsun :::::::::Hakikati nakledelim Hakka layık Aşk ile ===================================== ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan kıymetli şairi :::::Tebrik ediyorum :::::::Ve en içten dileklerimle
:Hayırlı :::Başarılar diliyorum :::::Kaleminiz susmasın :::::::ÜSTADIM :::::::::Babalar gününüz kutlu olsun :::::::::::SELAM VE DUA İLE
2010 yılında eşimle beraber kurra sonucu gitmiştim hac farizası için. o yıl açılmıştı zamzam tours... dedim ki, yahu bu insanlar haşa Allah'tan daha mı büyük ki Beytullah'ın yanında bu gök delenin ne işi var 10 mt. yüksekliğindeki Kabe'nin yanına yüz küsür mt. lik bu şeytani binaya kim ruhsat vermiş diye...aynı görüş ülkemizde de aynen devam ediyor. 60 işçilik bir fabrika yapmayanların, Deli Dumrul'un kuru köprüsü gibi kimsenin varamayacağı bir yerde 60 000 kişilik caminin egoizm, kibir ve reklam işi olmadığını kim iddia edebilir... ALLAH ISLAH ETSİN...tebrikler ve saygılarımla.
Şiirinizi okurken haz aldım ve sevdim...
Şiiriniz şahane, çok beğendim…
............................................. Saygı ve selamlar..