bir hüzünyağmuruna yakalanıyorum bazen açılmıyor kırık şemsiyem sana sormadan ıslanıyorum; senin için savaşlarımı sayıyorum bir bir kanayan düşlerimi sarıyorum kendi dilimle ellerim kırık paramparça her yerim, ne çok yenilmişim bu yolda!
çok merhem götürür bu yaralar; yatır beni dizlerine elini alnıma koy yeter, boş ver göğsümdekileri önce sırtımdaki bıçağı çıkar.
sızılarım omuzlarında taşıdı beni bugünlere, bazen muştalı bir serseri bazen akıllara sığmayan bir deli oldum; sırdan zindanları delmişliğim yedi surlu kaleleri almışlığım var; ama sevinecekse sevdiklerim bilerek düşerim dost tuzağına.
sus! zaten rüzgârlıdır benim yüreğim bir de sen fırtına çıkarma; bak, vurgun yemek pahasına derinlere dalıyorum bir inci arıyorum senin için, getireceğim ki bu sevda kulağına küpe olsun sevdiğim.
II
ve dün gece güvercin başlı ürkek bakışlı bir kuş kondu yatağıma, şöyle bir silkindi - sen oldu - soyundu girdi koynuma; ölçüsüz seviştik öyle bir şiir yazdık ki efsanelere yakışır destan olur tapınakların kapısına!
açıldı yüreğimiz, kozasından çıktı sesler en güzel bestemizi yaptık; re____________belinden mi___________ memelerinden la____________dudaklarından görürsünüz, âşıkların dilinden düşmez bu şarkımız.
kıvılcımlandı bedenimiz, gökyolunda yürüdük cenneti gördük; sevenlerin yanında ayrılmıştı yerimiz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
re mi la şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
re mi la şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sus! zaten rüzgârlıdır benim yüreğim bir de sen fırtına çıkarma; bak, vurgun yemek pahasına derinlere dalıyorum ........... re mi la - üzüm salkımları gibi..adında tadında şiir.
sus! zaten rüzgârlıdır benim yüreğim bir de sen fırtına çıkarma; bak, vurgun yemek pahasına derinlere dalıyorum bir inci arıyorum senin için, getireceğim ki bu sevda kulağına küpe olsun sevdiğim.
Sevgili Ömer Nazmi...
Yaza yakışır dizeler sıcak sıcak esmiş yürek rüzgarı... Betimlenen her dize bir romandan alınmış kareler tadında hoştu. Uzun bir yorumla geri döneceğim, beğenimle... Sevgi ve saygılarımla Şiirle...
açıldı yüreğimiz, kozasından çıktı sesler en güzel bestemizi yaptık; re____________belinden mi___________ memelerinden la____________dudaklarından görürsünüz, âşıkların dilinden düşmez bu şarkımız.
çok müzikal bir şiir olmuş tebrikler değerli şair tebrikler... sevgi saygı selamlarımla..
açıldı yüreğimiz, kozasından çıktı sesler en güzel bestemizi yaptık; re____________belinden mi___________ memelerinden la____________dudaklarından görürsünüz, âşıkların dilinden düşmez bu şarkımız
gökyolunda yürüdük
cenneti gördük;
sevenlerin yanında ayrılmıştı yerimiz.
kutlarım selamlar