beyaz bir gün özlerim sevmelere uygun beyaz bir gün, yarasız ağrısız ağıtsız, düşlerime yakışan bir aydınlık gölgesiz tuzaksız, bir beyaz gün isterim yılansız yalansız.
uykuların bölünmediği ihanetlerin övülmediği kirlenmemiş salt beyaz, ana sütü kadar helâl onun kadar ak, adı olmayan bir gün isterim serin bir yaz.
ıssız bir tepede beyaz bir kulübede bir ben bir de sen, seyrederken kalplerimizi çıkartıp gözlerimizi çırılçıplak sevginin şehvetiyle sevişmeliyiz çılgınca zamanın zillerini kırarak.
artık başımda çan çiçeği açtı aklımda kalan renklerle süsledim kendimi, göğsümde mavi menekşe yakamda pembe karanfil kalbimde nilüfer alıp fikrimi yoluna düştüm ayrıldım sürüden; ________kurt kaparmış kapanlar beklermiş beni, dert mi yani senin uğrunda öleceksem!
beyaz bir gün ayır bana kara günlere inat beyaz bir gün sakla koynunda, geleceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
beyaz bir gün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
beyaz bir gün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özenilerek yazılmış bir şiir... Akıcı ve okuru sıkmadan, sıradanlıktan uzak bir şiirdi. Farklı ve okunası... Emek sarfedildiği mısralara akıtılan samimi ve terli kelimelerden belli oluyor.
Arınmış bembeyaz bir kavuşma istiyordu şair gözlerden uzak bunu en çok arınmış dizeler anlattı Yüreğine sağlık kardeşim Sayfan öyle beyazki daha fazla yazmayacağım hep beyaz kalsın yüreğin de
artık başımda çan çiçeği açtı aklımda kalan renklerle süsledim kendimi, göğsümde mavi menekşe yakamda pembe karanfil kalbimde nilüfer alıp fikrimi yoluna düştüm ayrıldım sürüden; ________kurt kaparmış kapanlar beklermiş beni, dert mi yani senin uğrunda öleceksem!
beyaz bir gün ayır bana kara günlere inat beyaz bir gün sakla koynunda, geleceğim.
ıssız bir tepede beyaz bir kulübede bir ben bir de sen, seyrederken kalplerimizi çıkartıp gözlerimizi çırılçıplak sevginin şehvetiyle sevişmeliyiz çılgınca zamanın zillerini kırarak.
yüreğinize sağlık üstadım gerçekten güzel bir şiir kaleminiz daim olsun saygımla
artık başımda çan çiçeği açtı aklımda kalan renklerle süsledim kendimi, göğsümde mavi menekşe yakamda pembe karanfil kalbimde nilüfer alıp fikrimi yoluna düştüm ayrıldım sürüden; ________kurt kaparmış kapanlar beklermiş beni, dert mi yani senin uğrunda öleceksem!
''artık başımda çan çiçeği açtı aklımda kalan renklerle süsledim kendimi, göğsümde mavi menekşe yakamda pembe karanfil kalbimde nilüfer''
Bekle der kanayan yürek, bekle geleceğim, sana bize döneceğim, Bedenimde ruhumda -sen- diye inleyen göğsümde çiceklerle. Hasrette açan çicekler... Burasını çok sevdim abicim, tarifsiz haranlığım burda.
''dert mi yani senin uğrunda öleceksem!''
Yokluğunda kavuşma inançıyla dizlerinin üzerinde tutunan bir aşk Aşk ölümü bile basitleştiriyor sevgili söz konusuysa...
Canım abim; Ben bu şiiri kendime aldım bazı yerlerde güneşi gördüm alabildiğine kızıl bir güneş...
Her zaman olduğu gibi sayfandan şiir okudum beyazın en güzel haliyle...
Sevgi ve sonsuzluk kadar çok olan saygımla abicim...
beyaz bir gün ayır bana kara günlere inat beyaz bir gün sakla koynunda, geleceğim.
güneşin hararet derecesine göre renklenen renk tayfında görünen renkler: Kırmızı, Turuncu, Sarı, Yeşil, Mavi, Lacivert, Çivit Mavi, Menekşe Moru ... ve bütün renkler beyaz ışıktan doğar...insanı insan kılan ışık tektir...
tek renkte çok renkler taşıyan gökkuşağı imgeler...tebrikler değerli şair tebrikler.. sevgi saygı selamlarımla..
Farklı ve okunası...
Emek sarfedildiği mısralara akıtılan samimi ve terli kelimelerden belli oluyor.