Sevgilim Beni, ucu bucağı olmayan bir nehir düşün Bulduğunu zannedip Sonsuzlukta kaybolan.
Geceyi hecelere bölsem küser bana güneş Ben ki seni içime hapsetmişim Ne kalan memnun yerinden, ne giden.
İçimi kemiren bu telaş, yitirilmişlik Sana dair ne varsa koptu içimden Bir bilsen ne kalabalık ruhum Kapıları sonuna kadar açanda sendin Sonsuzluğa kapatanda sen.
Bir garip martı içim Galata da süzülen. Meskûn sokaklarında kaybetmişliğim var Bağıra bağıra içime söylediğim şarkı dilimin ucunda “ Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın”
İstanbul’un yedi tepesi zindan Bense zindanında açan hercai bir çiçek Gülsen, belki yeniden dirilecek Bana bahar sonsuz köşe bucak.
Sana gülmeyi öğreten olmadı belli ki Olmalı mıydı Kısmet belki Olmadı.
Şimdi benim için gülümse Sana sonsuz kahkahalarla geldim Beni kapından geri çevirme Gülümse!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lâ / Bir Nehir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lâ / Bir Nehir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın ömrüne değer katanlar, tüm olumsuz şartların oklarına rağmen davranışlarına yön veren değer yargılarıdır. Deryaların dalgalarına tutulmuş kabuk misali rüzgar nereye ben oraya demek, yaşamanın erdemini kaybetmektir elbet! Bir dümeni olmalı düşünmeyi bilenlerin ve özlediği bir limanı... limanında bir gemi olmalı Harika bir seslenişti ................
Keyif aldığım çok güzel bir eser okudum. Anlamından çok şeyler çıkarmak mümkün fakat yaşamak gerekir ki o bambaşka bir duygu. Gönülden tebrik ederim. Kaleminiz daimi olsun.
Gazzem ateş altında,cayır cayır yanıyor Osmanlı yok yüz yıldır,yaramız hep kanıyor Kalb-i iman dolu olan,gazzem için yanarken Haktan gafil münafıklar ince hesap yapıyor =============================: :Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan kıymetli şairi :::::Tebrik ediyorum :::::::Ve en içten dileklerimle
lâ bir sonsuzluk hecesi denmiştir Bekiroğlu'nca hani bir reddediş hali ve bir İstanbul şiiri İstanbul yedi tepe Züleyha / yedi başlı ejderha demiştim bir dizemde ne o şehri sevdim ne yorgun kalabalıklarını şairin dediği gibi yedi tepeli şehrinde bıraktıklarım belki de sadece içerden açılan bir kapı kalp o yüzden kapımıza değil kalbimize vuranlar buyursun Şems'ce bütün nehirler denize dökülüyor yatağını bulunca yataksız nehirlerse hâlâ uykusuz şehirde çok güzeldi hem şiir hem kaleminizi tanımak su gibi bir nehir lâ cümlesince vâr olunuz saygı ve esenlikle
Sana sonsuz kahkahalarla geldim
Beni kapından geri çevirme
Gülümse!"
gülümsemek en güzel kaderidir insanın.
Haydi gül şair
güneş açsın gamzelerinde
tebriklerimle...