Bütün köşe başları kanımdan sızan iltihapla dolu birinci kattan gelen ses beni ellerinle birlikte terk et ya da daha çok içine sev beni.
kirpiklerimde dinlenen sigara dumanı gibi acıtıyorsun yavaş yavaş sokulup beni benden nereye götürüyorsun?
Bekle! daha zaman soluğumun ucunda üfle şu yalnızlığıma hatta onu al götür benden. Bilirsin ki seni daha çok sever daha bir sıcak öper daha bir sokulur daha bir beni benden alır seni daha..
Dinle! içim yedi tepenin yedi zindanı sür şu kalabalığını içime içim dünden beri terk edilmiş köhne bir şehir nicedir selamın dudaklarıma dokunmuyor. Öp hadi öp şu solumda nasırlaşan yarayı.
Görme! içim elemini kırbaçlarken sevme beni göz bebeklerim kiri pası hayatın sen yine, yeniden güzel hatırla beni.
Anne! uçurtmam sokak banklarının soytarısı korkarım bilirsin celladına küsmüş çocuklar gibi yüzüne beliren güzel duan eyle beni. Biraz, biraz da sev beni uyku gibi içine çek beni.
Lâ! benim sevgili kederim dudağıma sarılan küçük bir kahkaha da sen ol sar beni gecene ve secdende uyandır beni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lâ / Sevgili Kederim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lâ / Sevgili Kederim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yılları bir kalem de silip atarmıydım ben Hırçınlaşıp kadere böyle çatarmıydım ben Her gece hasretine dalıp yatarmıydım ben ..............Gözünün buğuları gönlüme vurmasaydı ..............Hayalin anıt gibi karşımda durmasaydı
Saatler kıyamete çeyrek kaldı der miydi? Sensizlik çıyan gibi dimağımı yer miydi? Ruhum kabir misali eceli sever miydi? ..............Bir hayal alemini seninle kurmasaydı.......... ..............Peri masallarının içine girmeseydi.....................
......yazan yürek sahibine en derin saygı ve sevgilerimle...........
Ya ben bu zamana kadar ne çok güzel şiirler kaçırmışım değerli yazarlarımdan ama bu defa öyle olmayacak ilk işim favorişme almak oldu bu güzel şiirinizden sonra
Vay vay neler kaçırmışım da haberim yokmuş. İyi bir kalem daha takıldı gözlerime böylece. İfadesi son derece yalın ve tehlikeli. dikkatle okumak lazım.
onunla başlayan her söze itinayla başlamalı, üzerine titremeli sevdanın, sevda şarkılarının…şarkılarda bulmalı aşkı ve her sevda şarkısında özlemeli, ağlamalı, ama ruh hep gülmeli..zira aşk ruhu güldürürken, akıl hep korkar hep kaybeder hep neden yok nerde der..sabırsızdır akıl..ruh gibi dingin ve erdemle barışık değildir.. ... baştan aşağı şiirdi.
Öperim seni acılarından sonra bir nehir olur yağarım kanatlarına sessiz sedasız gülerim sonra aynaya bakıp hadi gel yine sevelim en kuytu karanlıklarda