(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B'akış ve Gölge şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B'akış ve Gölge şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminizden dökülen mısralar sayfanıza renk katmış kurgusuyla anlamıyla akıcı dille yazımıyla harika bir eser okudum yüreğine emeğine sağlık nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
benzetme sanatı ve imge zenginliği olan , yaşamda akan zamanda hayal kırıklıkları ve hüznü anlatan çok başarılı şiir, güne gelerek hakettiği ödülü aldı eser, bize de kutlamak kalıyor geriye sevgili şair, yürekten tebriklerimle, selam ve saygı size ve kaleminize
Bilge kişi; Tebrik ederim ve yürekten kutlarım… Şiir sevilsin, şiir okunsun, şiir yazılsın… .................................................... Saygı ve selamlar..
Yaşanılan derin acıların adresleri ayrı olsa da aynı postahaneden dağıtılıyor. Kimi karanlığın sesini arafa yüklerken, bir diğeri sakladığı çığlıkları denizin dalgalarına gömer. Okuduğum şiirde ustaca kamufle edilmiş derin acılar var. Bu şekilde lanse edilmesi de yine usta bir kalem gerektirir. Varolun efendim, kaleminiz hep parlasın.
Coğrafyası olmayan kayıp defterlerde Eksiliyor aydınlığın kokusu Bu denklemin geri dönüşü yok İki istasyon sonrası yolculuk Ardında kalır ıssızlığın.
Buruktu şairem, tinsel bir hüzün vardı mısralarda. fon da öyle harika bir uyum içindeydi şiirle bütünleşen... Güne gelen güzelliği kutluyorum. Sevgimle...
Şiire baştan sona çok güzel imgelerin hakim olduğu lisan yapısıyla kalemin incitmeden yüreği finale taşıması güçlü ve güzeldi. Sen yazmaya ben de okumaya devam edeyim Ummu bacım.Güzelsin güzel yazıyorsun. Yürektesin bendesin...