Güneşler ki en derin denizlerde yıkanıp pencerenizden gülümsese de size Bazen yağmurun altında kalmış gibi bulursunuz kendinizi huzursuz bir bekleyiş içinde. Dinlerken içinizdeki uğultuları kaldırıp kafanızı bakarsınız boş duvarlara. geçersiniz zamanın tik takları ile rakamları kaybolmuş bir saatin içinden. Yokluktan varlık inşa ettikçe; saçlarda yaşanmışlık beyazı bedende yorgunluk olsa da; gözlerde gençliğin yaşama sevinci ile mavili bir kadının gömleğini geçirerek üzerinize basmadan geçersiniz kesik kesik yol çizgilerinden. Üç harfliler beş harfliler ben geldim diye bağırırsınız Nereye gideceğinizi bilmeden. Boğazınıza takılan anıların öksürüğü ile Duraklayıp bir kapı eşiğinde geçmiş zaman ekleriyle. Kusarsınız yaşamın gerçeğini Köşesine uyduruk üç beş martı çizilmiş kağıdın üzerine. Kulaklarınızda ’’Hiç bir şey’’ melodisinin çaresizlik notaları. Maskenin altında Makyajı akmış bir hayata virgül koyan adam ayak seslerini damarlarında duyumsayan bir kadın Ve ezbere katledilen dönülmez yollar. Karnı burnunda umutlar. Savrulan korkular biriken çığlıklar. Fotoğraflara verilen bir dakikalık delikanlı pozlar. Alın yazısını çatlatan kuraklıklar Ayrılığın soğuk nefesinde konaklayan dudaklar..
Ah bir kar yağsa belki bu kadar soğuk olmazdı hava diye geçirirken içinizden. Son defa can evinden dönersiniz sola taş bir plak gibi kalırsınız ortada delicesine sevda uçurumlarında. Beyaz atlı düşleri yaladıkça ay ışığı Yılların eklem yerlerini gösterdikçe ayrıntılar. Beyaz bir kağıda serilir dalgalar Şiirin ayak izlerini siler anılar. Islak saatler düşer göz kapaklarınıza Kulaç attıkça soru işaretlerine. Hasret denizinde nasıl yorulduğunuzu görürsünüz bunca zaman. Sonu gelmeyen bekleyişler eritir omuzlarınızı yer çekimine karşı. Giderek güçsüzleşir nefesiniz son durağa yaklaşırken. Esmer bir hüzne dönüşür zaman. yaralı kuşlardır göğsünüze sığınan. Nakış nakış işleyip pişmanlıkları büyütürsünüz nur topu yalnızlıkları o an..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NUR TOPU YALNIZLIKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NUR TOPU YALNIZLIKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞAİR DOSTU; Gönüllerde yaşayan şiirlerde ve sizde sağlıklı ömürler dilerim… Şiir güzellikler sunar… ............................................ Saygı ve selamlar..
..hayatın detay tanımlanmasına müthiş katkısı vardı satırların insandı elbette psikolojik-sosyal ve de duygusal sembolü yaşamın her evresini anlıyorduk şiirde dizelerden ne zor bir varlık olduğumuzu ve sonumuzu yani ''NUR TOPU YALNIZLIK''ları..çokça kutluyorum..tebrikler selamlar...
Sözler gelir zihnimizde dizilir Kalpten kalbe giden bir yol çizilir Duygu varsa güzel şiir yazılır Duyguludur bizim yazdıklarımız ----------------------------------------------------
Tebrik ediyorum ÜSTADIM Duygu dolu güzel bir eser
Kaleminiz susmasın Her daim sevgiyi,muhabbeti Ve dahi hakikati yazsın Başarılar diliyorum
Adam görürdü hiç olmazsa memleket.
Enfesti gerçekten.