Canını yakıyorlar Sen rızanın kudretini öğreniyorsun Mutluluk denilen yolun üzerinde umut yüküyle eziliyorsun. Maneviyat soslu sancı içinde gönül gözüyle görüp üç Kulhüvallahü bir Elham okuyorsun Yarım kalmış bir hikayeye ederken veda şu dünya çölünde yalnız susuyorsun..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSKU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSKU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞAİR DOSTU; Çok çok güzel bir şiir, okuyanı etkileyici ve dokunaklı… Şiir güzellikler sunar… ............................................ Saygı ve selamlar..
Bir şiir yazalım ki , aşkı mukaddes yapsın Bir şiir yazalım ki,aşkı aşkla anlatsın Bir şiir yazalım ki , kalpten kalbe yol açsın Bir şiirle tüm gönüller , huzurla abat olsun ----------------------------------------------------
Tebrik ediyorum ÜSTADIM Duygu dolu güzel bir eser
Kaleminiz susmasın Her daim sevgiyi,muhabbeti Ve dahi hakikati yazsın Başarılar diliyorum
Canını yakıyorlar Sen rızanın kudretini öğreniyorsun Mutluluk denilen yolun üzerinde umut yüküyle eziliyorsun. Maneviyat soslu sancı içinde gönül gözüyle görüp üç Kulhüvallahü bir Elham okuyorsun Yarım kalmış bir hikayeye ederken veda şu dünya çölünde yalnız susuyorsun..!
Güzel kaleminiz daim olsun oldukça anlam dolu az ve öz güzel bir şiir okudum kutluyyorumsaygılarımla.
Hayat yarım kalmış bir hikaye değil midir zaten Ferda hocam Neyimizi tam dikebiliyoruz ki Neyimiz tamam sandığımız zaman eksilmiyor ki? Kaleminiz yarım kalsın ki hep yazasınız.
Susmak... İçinde ki volkanları içine akıtıp kabullenmek sanırım Oysa koyu bir kıvama dönen yaşam yorğunluğumuzda zaman oryantal düşler arasında tükenirken yönünü ulan baş kaldırılarımız yaşamı ve umudu sahiplene bilmeliydi...
Ölümlere kurulu bir ömrü sürmenin yarası vurmamalıydı yüzümüze ...
Tebrik ederim sevgili şair Güzeldi şiir Emeğine Yüreğine sağlık Selamlarımla...
Çok çok güzel bir şiir, okuyanı etkileyici ve dokunaklı…
Şiir güzellikler sunar…
............................................ Saygı ve selamlar..