Toprağa sızan sızı gibi Uyutmuyor beni Eylül Düşlerimde kamçılı masallar suyuna hasret Kolay değil zamanla başetmek O yokuşları sabah öğle ve akşam arşınlayıpta
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nerdesin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nerdesin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daha başka ne denebilir ki...Ben en çok burada kaldım şiirde. Eylülün gelmesi ise öyle güzel bir renge bürüdü ki şiirleri, okumaya doyum olmuyor. Gerçi bu sayfada şiirler hep iyi zaten.
her yangın kendi rubunun külünü savurur, dokunmamak gerek har duygulara, dokunursa da adı aşk mı olur sizce sayn şair.. enfesti farklı bir zamana savurdu beni.. saygmlaaa
Günün nemli gülüşü, gülün nemli gülüşüne esin olunca şebnem olur. Zaman gül yaprağı inceliğindeki zarafete şahitlik eder . Eylül, toprağa sızan sızıyı kamçılar. Hazan iner sulara, zaman yel yepelek. Saatlerin zembereği gergin. Özlem büyür, kelimeler kanar dizelerde. Yalnızlık suskunlaşır, "hatıralar yaşlanmaz" Şiir yağar göklerden ıslanır yıldızlar... Şiiriniz düşürdü gönlüme bu sözleri, ben de paylaştım. Tebrik ediyorum. Selam ile.
zakir tarafından 9/18/2018 11:54:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
zakir tarafından 9/18/2018 12:05:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiiri okuyarak çok Beğendim…
Şiir sevilsin, şiir okunsun, şiir yazılsın…
.................................................... Saygı ve selamlar..