(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlerin Diyorum Turna Katarı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözlerin Diyorum Turna Katarı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir bana şöyle şiir yazan olmadı ahanda aldım gidiyorum benimdir :) Gözler, yüreğin dünyaya açılan penceresi gibi Hele de böyle güzel şiirler yazılınca uğruna hakkı teslim edilmiş oluyor her zamanki gibi çok güzelsin şiir büssürü sevgimi bırakıp kaçıyorum :)
Seni okumak gurur verici seni okumak kaçırdığım yönlerini yakalamak ve seni okumak babamın kaleminin sesini duymak hissetmek gibi çok çok büyük Seni kocaman seviyorum
Gönül dostu; Çalışmalarınızda başarınız ve kaleminiz daim olsun... Gönül dolusu mutluluklar sunarım... .................................................Saygı ve selamlar..
Koşmanın bütün teknik detaylarının dikkate alınarak yazıldığı şiirde, temanın işlenişi de çok kontrollü bir kompozisyon dağılımı içinde olmuş... O nedenle konu devamlılığı ve bağlılığı şiiri okumanın hazzını artırıyor...
Dil işliği kültürlerin harmanlanmasıyla ama seviyesi çok güzel ayarlanarak yapılmış... Dörtlüğün konu bütünlüğünden bile bilinmeyen sözcüklerle ilgili çıkarımlar yapılabilir...
Uyak ustalığı ayrıca çok dikkar çekici... Bazı dörtlüklerde hem redif hem uyak yapılırken kavuştak dizelerinde çift ayak yapılmış...
Çok emek verilen ve buna rağmen dil zorlaması yaşanmayan bu çok başarılı şiirinizi içtenlikle kutlarım Nezahat Hanım...
Emeğinize saygı ile.. Ancak, çok anlamsız bulduğum bir dizeyi eleştirmeden geçemeyeceğim.. CÜRMÜNDE ESRARI KANAT MİKTARI,, bu dize ile ne söylemek istediniz ve dörtlükteki diğer dizelerle ilgisi nedir.. Esenlikle.
Emeğinize saygı ile.. Ancak, çok anlamsız bulduğum bir dizeyi eleştirmeden geçemeyeceğim.. CÜRMÜNDE ESRARI KANAT MİKTARI,, bu dize ile ne söylemek istediniz ve dörtlükteki diğer dizelerle ilgisi nedir.. Esenlikle.