’’Sükût kıvâmındaki çığlığı, ne kardaş ne arkadaş...; yalnızca hâldaş olanlar duyarlar.’’
Ben ağlayınca İçimdeki bahçede cemreler rüzgara düşer. Savruldukça saçlarım zaman vuslat mekanlar bahar kokar. Ekmek doğrarım acılarıma. kırıntıya kanat çırptıkça martılar
Bakışlarımda çatlayan gece sevinç olur sabahlara. Kulağımda çınlar sabah ezanı Bir nefesi ikiye bölüp ısıtırım ellerimi dua ile. Kıt kanat da olsa yaşarım aşkı Çiçekten taçlarla dolu yeminler denizinde.
Sıcak ekmek gibidir gülüşüm adresini sormayın yok bende. Güneş doğmadan önce Bir demlik çayın ikiye bölündüğü yerde Karşılarım sabahı umut ile... Nokta koydukça hayat iki nokta da ben koyarım yanına bitimsiz olsun sevdam diye..!
Öfke nedir bilmem ben Keskin kırıklar olsa da yaşam çizgisinde Kök olan ek olur bir anda. Bilirim ki; ’iyi ki’lerin bir gün ’Eyvallah’ ile biteceğini. Öpülen alnımın terini ellerimle sileceğimi.
Çizdiğim patikada dolaşırken ayak sesleri. Yüreğim ellerinde tokalaşır netametli sessizliğin. Beceriksizce kaynamış olsa da yaralar. bakarım avuçlarıma. Toplarım dağınıklığımı alırım geçmişin kırıklarını Unutulan elde yıkarım selamları Kimseden tartı istemem taşırım kendi ağırlığımı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞIRIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞIRIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dost, yaşanılanardan örneklerle donatılmış ve sadeliğin güzergahında düzgünce akan bir nehir gibiydi şiir. Çok güzel harikulade bir duygu resitali. Alkışlıyorum değerli kalemi. Yürekten tebriklerimle kutluyorum.