Göğsüme seslenir gibi uyanıyorum bu sabah İçimde ağlayan bir kız çocuğunu yokluyorum. Bulutunu kaybetmiş bir yağmur damlası süzülüyor sessizce yanağımdan. Ve yağdırana ulaşmak istiyorum. Saate bakıyorum beşi geçmiş çoktan geç kaldım diyorum kendime Neydi geç kaldığım ; Ecelin gölgesine ışık tutmak mı..? Sıvası dökülmüş bir tavana bakıp hayal etmek mi güneşli günleri...? Umutların buz kestiği oda da Korkunç ağrılar çekerek yeniden doğurabilmek mi boynu gururdan kırılmış sevdayı.
Doğrulmadan doğurmak istemiyorum bir daha
Ulaşsa da gözlerim uykusuzluk gamına Duymak istemiyorum maşukun yalanlarını.
Çatlar belki de rüzgardan yalnız kalan ellerim Silerim yine akan burnumu yeni bir oyunla
Açarım kollarımı iki yana ’’Kocamannn severim ’’yine çocukça. Küçülse de beynim büyüsü de özlemim Yeter ki; Vazgeç tuşu silinmesin diyebilirim belki de arsızca...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİM BİLİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİM BİLİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu Güzel Dizeleriniz için teşekkürler. Güzel bir eser okumamıza sebep oldunuz. Yazan kaleminiz dert görmesin. Daha nice böyle eserler görmek dilekleriyle.