buyurdu ki beyefendi, asmayalım da besleyelim mi? haklıdır! beslenmek için yaşanır bu dünyada beslenip semirmek yan gelip geğirmek için yaşanır! can mı, özgürlük mü? o da ne!
ve biraz hırsız olanlar, biraz fahişedir sizin beyinleriniz; biraz namussuz biraz onursuz geçer günleriniz.
biraz pisliksiniz siz halkın cebinden çalanlar, vurgunların talanların adını "işi bilmek" koyanlar!..
bırakın! biraz daha soysunlar, ’bal tutan parmağın efendileri’ yalasınlar birbirlerinin ellerini, yalasınlar yalasınlar da bir yerlerine...........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
biraz öfke şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
biraz öfke şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu memleketin sağcısı solcusu,alevisi sünnisi,laik antilak'i yok arkadaş bu memleketin birtek namuslusu ve namussuzu,sömürüleni ve sömüreni,mazlumu ve zalimi var.Namuslularda namussuzlar kadar cesaretli ve gayretli olmadığı sürece bu böyle sürüp gidecek. Sürüp gidiyor da zaten. Duyarlılığına ve gayretine hayranım Üstadım Saygılar.
Hüseyin Çiftçi tarafından 5/19/2008 4:27:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
bırakın! biraz daha soysunlar, ’bal tutan parmağın efendileri’ yalasınlar birbirlerinin ellerini, yalasınlar yalasınlar da bir yerlerine...........
Hep demezler mi bal tutan parmağını yalar diye...yıllardır aynı değişen neki...Bir türlü bitiremediler küpteki balı...Hep bana, hep bana dediler kimseyi düşünmediler..böyle giderse değil küpte bal...su da bulamıyacaklar..Tebrikler taş yerini bulmuştur...
kimse bir insan yaratamaz işte bu yüzden ölümcül düşüncelere hep karşı tavır almışımdır hele bu sözleri çok iyi hatırlıyorum mutluluğu sevgiyi fırsat eşitliğini insanlara egemen kılmak isteyen kölelik boyunduruğuna karşı çıkan damarlarında barış ve sevgi dolaşan bir avuç güzel insan içindi
öyle insanları analar bir daha doğurmaz belki de
yürekten kutlarım bu insanca mesajı ustalıkla şiirleştiren şairi
değerli dostumu
sevgi ve hürmetimle
kardanadam tarafından 5/15/2008 11:29:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
şiir güzel bir hiçiv örneği.. yürümekle yollar aşınmaz sözünüde bir yere iliştirebilirmiydiniz bilmiyorum asmayalım evet kimseyi... ama besleme olarakta bakmayalım halkın çocuklarına geçmişin kirli izleri ile günümüzün çarpık ilişkilerini yansıtmışsınız "benim memurum işini bilir" den mal mülk sahibi bürokrasiye geçiş...
ama... görecekler ellerimizn mezar kazmaktan başka işlerede yaradığını
birtek namuslusu ve namussuzu,sömürüleni ve sömüreni,mazlumu ve zalimi var.Namuslularda
namussuzlar kadar cesaretli ve gayretli olmadığı sürece bu böyle sürüp gidecek.
Sürüp gidiyor da zaten.
Duyarlılığına ve gayretine hayranım Üstadım Saygılar.
Hüseyin Çiftçi tarafından 5/19/2008 4:27:45 PM zamanında düzenlenmiştir.