(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SENDE Mİ? bizi şiirle vururlardı değil mi? tek aşkımız şiir bilinir ve isyan edilirdi..oysa bilmezlerdi ki bizler konuşmaya yasaklı çocuklardık ve her yol dönüşe yasaklı edilirdi...şimdi ara istasyonlarda hiç bir trene binmeden ve el sallayarak eğleşiyoruz ne mutlu.
Dilde ki sadelik ve yalınlık süsleme kaygısından uzak imge geçişleri, temasına sinen o derinlik. yolculuk yaptıran bir şiir, kıyısını arayan denizlere. kutlarım
dilsizim işte dilsizim. şiir tek lisanım kıyım yok denizlerime bütün rüzgarları yitik.
koşarak gitti gölge koşarak gittim senden barutun seviştiği ateşte buzluğa koy beni. ........................... ama yinede ayni dili konuşmak ne güzel iyiki şiirler var şairler var... yine hüzün dasmıtmış dizeleriniz olsun ama hüzün gibi malımız olsun sevgiler saygılar...
gidilesi maviliklerin ,hep sarı tonlu vahlanmalarından geri dönüşlerimiz hep bizde asılı kalanlar.ve uzun bir yol görüntüsünde yürünen yapraklı labirentlerimiz...sesinden bize kalmış bir açlıktır bizimkisi ondan baklenen bir ziyafetken.mağduruyuz koşan atların biz de olmayan cesaretinden.. saygılar.
... dilsizim, sadece gözlerime bak ve anla yüreğimi yitirdiğim hiç bir aynada kırılmadı suretin... ... öylesine dalıp gitmişsiniz ki şiir sokağına biran ben bile alamdım kendimi... birde baktım ki bende dilsizim değili midir bütün şairler dilsiz; ve yine şair değilmidir olmayanı en güzel ifade eden ... hep yazın sevgi ile yolcu_
koşarak gittim senden
barutun seviştiği ateşte
buzluğa koy beni.
benide